Meetbaar effectief en op maat

Met onze 30/30/30 belofte leggen we de lat hoog. We komen om een verbeterslag te maken, die niet alleen subjectief wordt beleefd, maar ook objectief kan worden gemeten.
Het meest effectief kunnen we zijn als we ons integraal mogen bemoeien met de bedrijfsprocessen. Dat neemt niet weg dat we ook winst kunnen boeken als u ons voor één onderdeel inschakelt. We maken en leveren onze dienstverlening altijd op maat.
Voor managers binnen een klantenservice omgeving hebben wij ook een open inschrijf training “Meesters in klantcontact management”.  Een vijfdaagse training waarin we managers laten ervaren wat het is om binnen een klantcontact omgeving succesvol te zijn.

Heeft u vragen over wat wij specifiek voor u kunnen betekenen?

Neem dan contact met ons op

Strategisch advies

Samen de koers bepalen voor succesvol klantcontact

Samen met u beantwoordt Customer Contact Company de strategische vraagstukken:

  • Welke contacten moeten via welke kanalen ondersteund worden?
  • Wat is de langetermijnvisie, afgezet tegen de ontwikkelingen in de markt?
  • Wat kunnen we leren van de besten?
  • Welke waarde kunnen we creëren?

Waste contact reductie

Voorkomen van onnodig klantcontact

Een succesvol bedrijf richt zijn energie op zaken die belangrijk zijn. Vrijwel altijd zijn dat ook de zaken die de klant belangrijk vindt.

Onnodig klantcontact is niet alleen verspilling van geld en energie, maar leidt bovendien tot ontevredenheid van zowel medewerkers als klanten. Met hulp van de waste contact analyse stelt Customer Contact Company in zeer korte tijd vast welke contacten waarde toevoegen aan de relatie met de klant, en welke niet. Aansluitend nemen we maatregelen die het mogelijk maken dat medewerkers zich volledig kunnen focussen op zaken (klantcontacten) die belangrijk zijn.

Self Service oplossingen

Kosten omlaag, klanttevredenheid omhoog

‘Minder contact, meer tevredenheid’ is het motto van het verbeteren van de online self service. Op een heel zorgvuldige manier (ver)bouwen we samen met medewerkers van Operations, Marketing en ICT de infrastructuur voor het online klantcontact.

U behoudt de overall regie, terwijl de klant aan zet is en medewerkers van het klant contact center worden vrijgespeeld voor de klantcontacten die daadwerkelijk waarde opleveren.

 

ISM voor optimaal klantcontact

Voor blijvende resultaten

De passie en het vakmanschap van medewerkers bepalen het succes van een contact center. Ons Inspiring Stepstone Model (ISM) zorgt ervoor dat medewerkers het weer een plezier vinden om met klanten in contact te zijn en dat het voor klanten weer een plezier wordt om een contact center te benaderen.

ISM is een bewezen succesvolle methode om stap voor stap te verbeteren. Van de medewerker aan de telefoon, tot en met de stafmedewerker en de leidinggevende. Ieder werkt aan zaken die waarde toevoegen en hier is ook de besturing op gericht.

Vanuit een basis die op orde is, richt ieder zijn aandacht op taken en contacten die echt van belang zijn. De insteek is waarde gedreven. Er is een grote mate van autonomie en medewerkers zetten hun passie en vakmanschap maximaal in, vanuit het besef dat hun bijdrage een wezenlijk verschil maakt voor de klant. Zo stimuleer je pro activiteit en wordt het weer een pleasure to serve. De klant ervaart dit maximaal, onder meer omdat met ISM de First Contact Resolution wordt verhoogd.

Management training “Meesters in klantcontact management”

Praktijktrainingen door experts

Als Passie & Vakmanschap van de medewerker het verschil maken, dan is het vak van manager cruciaal. Het is onze ervaring dat er weinig praktijkgerichte trainingen zijn voor managers binnen een klantcontact omgeving. Daarom heeft Customer Contact Company een aantal vakmanschapstrainingen ontwikkeld.

We bieden vier trainingsmodules aan:

  1. Fundamenten klantcontact – eendaagse training, waarin managers inzoomen op de basis van een klantcontact centrum. Geschikt voor managers die nieuw binnen een klantcontact omgeving starten en voor managers die op een interactieve manier de basis principes
  2. Klantcontact de Basis & Dagsturing – eendaagse training waarin bevlogen praktijkmanagers collega-managers informeren over de belangrijkste thema’s, en inspireren met ideeën en ervaringen uit de praktijk. Aansluitend leren deelnemers een contact center besturen met hulp van een interactieve computer simulatie.
  3. Actiegericht team coachen – tweedaagse training, waarbij managers leren om de performance van hun team te verbeteren. Deze training is gefundeerd op de principes van LEAN en maakt gebruik van de metafoor van wedstrijdzeilen. De training wordt georganiseerd in Lelystad bij Team Heiner.
  4. Actiegericht individueel coachen– tweedaagse training waarbij managers leren de outliers van hun team op te sporen aan de hand van rapportages. De teammanager krijgt zicht op de bronoorzaken waarom medewerkers outliers zijn of worden, en hoe je gezamenlijk tot verbetering kunt komen.

Topmanagers trainen managers. Customer Contact Company is geen standaard trainingsbureau. We zijn een bedrijf met experts in klantenservice. Elke dag zijn we bezig met het inrichten, besturen, organiseren, verbeteren van, en het terugbrengen van het plezier in klantenservice organisaties. We hebben in de praktijk geleerd wat een succesvolle operationele manager als basis nodig heeft. Die kennis en ervaring dragen we graag over aan collega’s.

De trainingen van Customer Contact Company sluiten altijd aan op de wensen en realiteit van onze opdrachtgevers. Ze maken van teammanagers niet alleen betere vakmensen, maar ook betere leiders. Alle trainingen worden gegeven door operationele managers die midden in het werkveld staan. Met hun passie en vakmanschap zijn ze het inspirerende voorbeeld van de kwaliteit die u in uw organisatie terug wilt zien.