Kishan is een veelzijdige professional bij Customer Contact Company, waar hij zowel management- als consultancy-opdrachten uitvoert. Daarnaast biedt hij training en coaching aan, gedreven door zijn...
Er zijn op verschillende locaties ad interim managers toegevoegd aan de Rabobank Klantenservice. Dit waren o.a. de locaties Deventer/ Eindhoven / Maastricht / Venlo. De locatie manager is verantwoordelijk voor de coaching en aansturing van alle teamcoaches op deze locaties. Het betreft zowel de particuliere als bedrijven teams. De teamcoach heeft gemiddeld 20 adviseurs in zijn/ haar team. Tevens was de manager verantwoordelijk voor het opleiden van de nieuwe instroom voor geheel kring 2 (Oost Nederland). De focus van de manager is het verhogen van de productiviteit met behoud van de kwaliteit en de medewerkerstevredenheid, verbeteren van de First Contact Resolution en het verlagen van het ziekteverzuim.
De resultaten
Het management op de locaties Deventer en Eindhoven is overgedragen aan de eigen organisatie van Rabobank Klantenservice. Voor beide locaties geldt dat de er een verhoging van de productiviteit en de First Contact Resolution is gerealiseerd. Met een gelijkblijvende klanttevredenheid.