Customer Contact Company heeft de technische project manager geleverd voor het uitwerken en begeleiden van de benodigde technische ontwikkelingen voor de migratie van Vodafone Thuis klanten voor zowel de DSL als de Glasvezel technieken. De activiteiten bestonden uit:

  • Beschrijven van de benodigde technische ontwikkelingen voor de scrum development teams
  • Planning opstellen en afstemmen met de interne en externe stakeholders
  • Uitvoeren van de migratie binnen het migratie team

De resultaten

Zowel de migratie van klanten op de DSL techniek als de Fiber techniek hebben de doelstellingen overtroffen. De belangrijkste resultaten zijn:

  • Nieuwe technische ontwikkelingen om beide migratie technieken te faciliteren hebben in sommige ontwikkelingen geleid tot blijvende of toekomstige ontwikkelingen voor de gehele klantenbase
  • Hogere conversie voor de overstap van de oude propositie naar de nieuwe propositie
  • Lagere uitval op moment van oplevering op de nieuwe propositie behaald door uitgebreide pilot
  • Lagere callratio na migratie.