
Binnen drie maanden succesvol een contactcenter inrichten, zo doe je dat!
Alle zeilen bijzetten voor Customer Contact Company en ABN AMRO. Binnen drie maanden succesvol een nieuw contactcenter in te richten, zo doe je dat! Eind 2021...
Samen met NS het waste contact reductie programma No Time 2 Waste opgezet. Doelstelling was om het aantal waste contacten structureel te verlagen en hiermee de klanttevredenheid te verhogen en kosten te verlagen.
Het programma was gebaseerd op 3 pijlers: processen, management systeem en houding & gedrag.
Binnen 1,5 jaar is de totale besparingsdoelstelling gerealiseerd. Daarnaast is het succesvol overgedragen en geborgd binnen de organisatie.
“Het is een genot om met de enorme vakspecialisten van Customer Contact Company te mogen werken. Het zijn stuk voor stuk toppers en zij kunnen zich enorm goed aanpassen aan onze cultuur. Ze hebben ons geholpen verder te professionaliseren en ons bedrijf verder naar de volgende fase van ontwikkeling begeleid. Ik heb veel van hen geleerd en werk enorm fijn met hen samen.”
Paulette van den Broek, Hoofd NS Klantenservice