Wie zijn wij?
Bevlogen professionals
Bij Customer Contact Company geloven wij dat klantenservice leuk kan zijn. Wij zijn meesters in klantcontact: bevlogen professionals met jarenlange praktijkervaring en kennis van deze dynamische wereld. Wij begrijpen dat elke dag anders is en hoe je continu kunt verbeteren in mens, proces en techniek.
Zo maak je klantenservice leuk
Aandacht voor de mens, gecombineerd met een pragmatische en prikkelende aanpak zorgt voor blijvende resultaten. Zo maak je klantenservice leuk, voor medewerkers én voor klanten.
Leer ons kennenDownload onze gratis whitepaper en lees welke 4 uitdagingen wij aangingen om de klantenservice van Feenstra naar een topsportniveau te brengen.
Een van de opmerkelijke resultaten was een 19% daling in telefonie naar de klantenservice. Dit betekent meer tevreden klanten en tegelijkertijd lagere kosten voor Feenstra. Bovendien is de bereikbaarheid in jaren niet zo hoog geweest.
Whitepaper downloadJouw klantenservice verbeteren met een interim management training
Een unieke, leuke en doelgerichte aanpak
Wij vergroten de impact van de training door een mix van theorie en simulatie. Je gaat het echt beleven
Medewerkers als onderdeel van de oplossing
Wij passen de training aan naar de behoefte van managers en medewerkers
Meesters in klantcontact
De training wordt gegeven door managers met jarenlange praktijkervaring
Wij helpen je met
Interim management training: van kleine organisaties tot multinationals
Bij Customer Contact Company helpen we organisaties iedere dag een stukje beter te worden in klantcontact. Bijvoorbeeld door een interim management training. Onze experts vervullen opdrachten bij diverse organisaties, van klein tot beursgenoteerde multinationals en in veel verschillende branches.
Onze expertise
Maar altijd gerelateerd aan het verbeteren van de klantenservice. Die expertise maakt het verschil. Wij begrijpen wat je bezighoudt en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Want het kan altijd slimmer, moderner, leuker en beter!
Een interim management training door Customer Contact Company is
Download de gratis whitepaper: met 4 uitdagingen de klantenservice van Feenstra naar een topniveau.
"*" geeft vereiste velden aan