Jaarlijks organiseren wij de ‘Spring Cup’ voor onze klanten. De ‘Spring Cup’ is een zeilevenement waar we onze klanten op laagdrempelige wijze nog beter leren kennen. Ook onze klanten onderling maken kennis met elkaar en wisselen waardevolle ervaringen uit van hun mooie contact center vak. Wij laten hen tijdens de ‘Spring Cup’ kennismaken met wedstrijdzeilen. Wedstrijdzeilen gebruiken wij als krachtige metafoor voor de aansturing en continue verbetering van een contact center. Dit laten we onze klanten op deze dag zelf ervaren.

Na een korte zeilcursus van max. 10 minuten door Team Heiner gaat iedereen het water op onder begeleiding van een ervaren instructeur. Er worden meerdere zeilwedstrijden gevaren. Elke wedstrijd biedt een unieke ervaring om het in de volgende race weer net iets beter te doen. Doelen stellen, samenwerken, je suf communiceren, evalueren en successen vieren is ‘je actielijst’ aan boord. Een dag vol actie, energie, spanning, plezier, leren en ontmoeten. De dag wordt afgesloten met een borrel, het uitwisselen van (sterke) verhalen, en het uitreiken van onze wisselbeker aan de winnaars van deze dag!

Swiss Sense wint de 12e editie van de ‘Spring Cup’ 2023

Vrijdag 14 april was het zover, de 12e editie van de Customer Contact Company Spring Cup van 2023 werd gevaren bij Team Heiner in Lelystad.  De winnaar van de dag was het team van Swiss Sense..van harte gefeliciteerd!

De winnaars van de Spring Cup 2023: Swiss Sense!

Van harte gefeliciteerd!