Trainingen

Verhogen van de professionaliteit van het management en de staf van de NS klantenservice door het geven van verschillende ...
Bekijk case...

Project manager IT & Telefonie

Binnen het Project 'Samenvoegen Centrales' worden ook de basis faciliteiten voor een klantcontactorganisatie ingericht zoals: ...
Bekijk case...

Teammanager

Het faciliteren van de veranderingen binnen de Operatie van NS Klantenservice als Teammanager. Vorm- en inhoud geven aan coaching ...
Bekijk case...

Trafficer

In eerste instantie het bewaken van de werkvoorraden en het sturen op servicelevels. Vervolgens het inhoud geven van Trafficer ...
Bekijk case...

Manager Staf

Één van de stappen in 'Samenvoegen Centrales' is het herinrichten van de Stafafdeling. Hier zijn twee stafafdelingen ...
Bekijk case...

Consultancy: Samenvoegen Centrales

NS heeft drie onderdelen (centrales) organisatorisch samengevoegd onder NS Klantenservice. Customer Contact Company heeft op ...
Bekijk case...

Waste contact reductie

Samen met NS het waste contact reductie programma No Time 2 Waste opgezet. Doelstelling was om het aantal waste contacten ...
Bekijk case...