De medewerkers van Customer Contact Company september 2023

Klantcontact management

Benieuwd hoe Customer Contact Company jou kan helpen met klantcontact management? Wij leggen het uit in een vrijblijvend adviesgesprek. Of download gratis onze whitepaper en lees hoe jij in 4 stappen klantcontact kunt voorkomen.

Download whitepaper

Vraag een gratis adviesgesprek aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zijn wij?

Bevlogen professionals

Bij Customer Contact Company geloven wij dat klantenservice leuk kan zijn. Wij zijn meesters in klantcontact: bevlogen professionals met jarenlange praktijkervaring en kennis van deze dynamische wereld. Wij begrijpen dat elke dag anders is en hoe je continu kunt verbeteren in mens, proces en techniek.

Zo maak je klantenservice leuk

Aandacht voor de mens, gecombineerd met een pragmatische en prikkelende aanpak zorgt voor blijvende resultaten. Zo maak je klantenservice leuk, voor medewerkers én voor klanten.

Leer ons kennen

Download onze gratis whitepaper en lees hoe je in 4 stappen je klanttevredenheid verhoogd en je kosten verlaagd.

Hoe fijn is het als je precies weet waarover en waarom je klanten contact opnemen. En je daardoor precies weet welke klantreizen en welke touchpoints het meeste contact veroorzaken en dus verbetering te halen valt. In onze whitepaper nemen we je mee in hoe je dit voor jouw organisatie voor elkaar kunt krijgen.

Whitepaper download

Waarom Customer Contact Company voor het verbeteren van klantcontact management?

20+ vaste, bevlogen consultants

Wij hebben ruime ervaring binnen alle lagen van de klantenservice.

Een unieke, leuke en doelgerichte aanpak

Wij vergroten de impact door de medewerkers te betrekken met een verrassende invulling

Complete en toekomstbestendige oplossingen

We hebben alle expertise in huis om verder te kijken dan alleen de opdracht.

Wij helpen je met

Klantcontact management: van kleine organisaties tot multinationals

Bij Customer Contact Company helpen we organisaties iedere dag een stukje beter te worden in klantcontact. Bijvoorbeeld door het verbeteren van hun klantcontact management. Onze experts vervullen opdrachten bij diverse organisaties, van klein tot beursgenoteerde multinationals en in veel verschillende branches.

Onze expertise

Maar altijd gerelateerd aan het verbeteren van de klantenservice. Die expertise maakt het verschil. Wij begrijpen wat je bezighoudt en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Want het kan altijd slimmer, moderner, leuker en beter!

Inventarisatie & implementatie van de best practice op het gebied van uniform werken over 16 locaties met ruim 3.000 medewerkers. Met als doel dat medewerkers vanuit Vakmanschap, Zingeving en Autonomie een 9+ klantbeleving realiseren.
Rabobank

Customer Contact Company helpt je met

Je hebt tijdelijk ondersteuning nodig voor je organisatie en zoekt een ervaren interimmer. Wij leveren al sinds de oprichting zeer ervaren interimmers van directeur tot teammanager. Mensen met een liefde voor het vak – ‘vakidioten’.

Met onze kennis en ervaring bieden we niet alleen tijdelijke ondersteuning, maar maken we de organisatie ook een beetje beter.

Voel je dat er ‘iets niet goed gaat’ maar weet je niet precies wat het is? Meten is weten. Wij creëren samen inzicht, zodat je beter gaat sturen op KPI’s.

"Ontzettend goed in contact met alle lagen van de organisatie Zicht op grote lijnen en details, zowel op strategisch als tactisch en operationeel niveau, denkt echt mee. Levert echt meer dan alleen een goedlopend project, toegevoegde waarde."Jasper, Vattenfall

9

"Mijn ervaring met de Customer Contact Company is dat ze je helpen in je uitdagingen middels persoonlijk contact waarin ze meedenken in jouw situatie."Daan, Univé

9

"Customer Contact Company heeft mij geholpen (nieuwe en noodzakelijke) inzichten te verkrijgen en deze om te zetten in werkbare doelen. Met hulp en ondersteuning van geleverde diensten en trainingen zijn wij erin geslaagd de koers te verleggen en hierin de collega's mee te nemen zodat de ingeslagen weg door het team wordt gedragen."Monique, Salta

9

Download de gratis whitepaper: 4 Stappen om klanttevredenheid te verhogen en je kosten te verlagen

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.