De medewerkers van Customer Contact Company september 2023

Klantcontact management

Benieuwd hoe Customer Contact Company jou kan helpen met het management van klantcontact? Wij leggen het uit in een vrijblijvend adviesgesprek.

Contact

Vraag een gratis adviesgesprek aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zijn wij?

Bij Customer Contact Company geloven wij dat klantenservice leuk kan zijn. Wij zijn meesters in klantcontact: bevlogen professionals met jarenlange praktijkervaring en kennis van deze dynamische wereld. Wij begrijpen dat elke dag anders is en hoe je continu kunt verbeteren in mens, proces en techniek. Aandacht voor de mens, gecombineerd met een pragmatische en prikkelende aanpak zorgt voor blijvende resultaten. Zo maak je klantenservice leuk, voor medewerkers én voor klanten.

Leer ons kennen

Waarom Customer Contact Company?

20+ vaste, bevlogen consultants

Wij hebben ruime ervaring binnen alle lagen van de klantenservice.

Een unieke, leuke en doelgerichte aanpak

Wij vergroten de impact door de medewerkers te betrekken met een verrassende invulling

Complete en toekomstbestendige oplossingen

We hebben alle expertise in huis om verder te kijken dan alleen de opdracht.

Wij helpen je met

Bij Customer Contact Company helpen we organisaties iedere dag een stukje beter te worden in klantcontact. Met als resultaat een hogere klanttevredenheid, een hogere medewerkerstevredenheid en lagere kosten.

Inventarisatie & implementatie van de best practice op het gebied van uniform werken over 16 locaties met ruim 3.000 medewerkers. Met als doel dat medewerkers vanuit Vakmanschap, Zingeving en Autonomie een 9+ klantbeleving realiseren.
Rabobank

Customer Contact Company helpt je met

Je hebt tijdelijk ondersteuning nodig voor je organisatie en zoekt een ervaren interimmer. Wij leveren al sinds de oprichting zeer ervaren interimmers van directeur tot teammanager. Mensen met een liefde voor het vak – ‘vakidioten’.

Met onze kennis en ervaring bieden we niet alleen tijdelijke ondersteuning, maar maken we de organisatie ook een beetje beter.

Voel je dat er ‘iets niet goed gaat’ maar weet je niet precies wat het is? Meten is weten. Wij creëren samen inzicht, zodat je beter gaat sturen op KPI’s.

"Ontzettend goed in contact met alle lagen van de organisatie Zicht op grote lijnen en details, zowel op strategisch als tactisch en operationeel niveau, denkt echt mee. Levert echt meer dan alleen een goedlopend project, toegevoegde waarde."Jasper, Vattenfall

9

"Mijn ervaring met de Customer Contact Company is dat ze je helpen in je uitdagingen middels persoonlijk contact waarin ze meedenken in jouw situatie."Daan, Univé

9

"Customer Contact Company heeft mij geholpen (nieuwe en noodzakelijke) inzichten te verkrijgen en deze om te zetten in werkbare doelen. Met hulp en ondersteuning van geleverde diensten en trainingen zijn wij erin geslaagd de koers te verleggen en hierin de collega's mee te nemen zodat de ingeslagen weg door het team wordt gedragen."Monique, Salta

9