De medewerkers van Customer Contact Company september 2023

Klantcontact training

Benieuwd hoe Customer Contact Company jou kan helpen? Wij leggen in een vrijblijvend adviesgesprek uit hoe wij jou kunnen helpen met een klantcontact training! Of download onze whitepaper en lees hoe wij de klantenservice van Feenstra naar topniveau hebben gebracht.

Whitepaper download

Vraag een gratis adviesgesprek aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zijn wij?

Bij Customer Contact Company geloven wij dat klantenservice leuk kan zijn. Wij zijn meesters in klantcontact: bevlogen professionals met jarenlange praktijkervaring en kennis van deze dynamische wereld. Wij begrijpen dat elke dag anders is en hoe je continu kunt verbeteren in mens, proces en techniek. Want aandacht voor de mens, gecombineerd met een pragmatische en prikkelende aanpak zorgt voor blijvende resultaten. Met een klantcontact training maken we klantenservice leuk, voor medewerkers én voor klanten.

Leer ons kennen

Download onze gratis whitepaper en lees welke 4 uitdagingen wij aangingen om de klantenservice van Feenstra naar een topsportniveau te brengen.

Een van de opmerkelijke resultaten was een 19% daling in telefonie naar de klantenservice. Dit betekent meer tevreden klanten en tegelijkertijd lagere kosten voor Feenstra. Bovendien is de bereikbaarheid in jaren niet zo hoog geweest.

Download whitepaper

Jouw klantenservice verbeteren met een klantcontact training

Een unieke, leuke en doelgerichte aanpak

Wij vergroten de impact door de medewerkers te betrekken met een verrassende invulling

Medewerkers als onderdeel van de oplossing

Wij passen de training aan naar de behoefte van managers en medewerkers

Meesters in klantcontact

De training wordt gegeven door managers met jarenlange praktijkervaring

Wij helpen je met

Bij Customer Contact Company helpen we organisaties iedere dag een stukje beter te worden in klantcontact. Bijvoorbeeld door een klantcontact training. Onze experts vervullen opdrachten bij diverse organisaties, van klein tot beursgenoteerde multinationals en in veel verschillende branches. Maar altijd gerelateerd aan het verbeteren van de klantenservice. Die expertise maakt het verschil. Wij begrijpen wat je bezighoudt en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Want het kan altijd slimmer, moderner, leuker en beter!

Odido wilde een boost geven aan de uitvoering en borging van outlier management door de teamleiders. Dit was nodig voor het verbeteren van de prestaties van de medewerkers. Op basis van de praktijkervaring van Customer Company is de training outlier management ontwikkeld tot een combinatie van kernachtige theoretische basis in combinatie met specifieke handige kapstokken vanuit praktijkervaring. Dit is toegepast en live ervaren tijdens interactieve trainingsvormen. Om tot een eenduidige aanpak en eenduidig resultaat te komen is de training aan alle teammanagers van de klantenservice van Odido en outsource partner Cendris gegeven. Voor uniforme besturing is de training daarnaast in verkorte versie aan het management van Odido klantenservice gegeven.

Een klantcontact training door Customer Contact Company is

Samen met een aantal van onze opdrachtgevers hebben wij vastgesteld dat er een gebrek is aan praktijkgerichte training specifiek voor managers in een klantenservice organisatie. Daarom hebben wij een training ontwikkeld die in korte tijd vaardigheden ontwikkelt voor het realiseren van snelle, zichtbare en constante verbetering. De training wordt gegeven in drie of vier blokken en is beschikbaar voor bedrijven als in company training of voor individuele managers op inschrijving.

In de modules ligt de nadruk op het zelf oefenen van het geleerde en aan beleving van de materie. Het leereffect is daardoor zeer sterk en dit maakt de training uniek. Oefenen en laten beleven doen we in een module met een computersimulatie voor de besturing van een contact center, in actiegericht individueel coachen spelen we situaties na en in actiegericht teamcoachen leren we je continu verbeteren met de metafoor van wedstrijdzeilen.

De training is beschikbaar voor bedrijven als incompany training of voor individuele managers op inschrijving. Een heel team tegelijkertijd trainen is ook nog eens goed voor de teambuilding! Daarnaast zie je dat men in de praktijk elkaar ook helpt met de geleerde materie uit de modules. Samen leer je sneller en meer door het delen van kennis. Daarom proberen wij individuele managers van verschillende bedrijven ook samen te trainen om kennisuitwisseling te stimuleren.

‘Vakmanschap is voor ons een leidend principe om de gewenste klantbeleving te realiseren en daarmee bij te dragen aan onze ambitie als Rabobank om de meest klantgerichte bank van Nederland te worden. Door de expertise van Customer Contact Company te laten samensmelten met onze eigen expertise is een prachtig ontwikkeltraject ontstaan voor onze Teamcoaches. De samenwerking en eerste resultaten zijn veelbelovend’.Gerben - Rabobank

9

“We wisten bij T-Mobile hoe belangrijk het is om spreiding in performance te minimaliseren. Maar hoe krijg je dit gedaan ? De training van Customer Contact Company was het antwoord. Op een pragmatische en inspirerende wijze brachten de trainers ons team van zo’n 30 teammanagers bij hoe we zogenaamde ‘outliers’ konden detecteren. En -nog belangrijker- hoe we deze outliers effectief konden coachen. Met als resultaat: een betere performance die beklijft. Een aanrader deze training!”Hans en Pieter - Odido

9

Download de gratis whitepaper: met 4 uitdagingen de klantenservice van Feenstra naar een topniveau.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.