De medewerkers van Customer Contact Company september 2023

Klantcontact verbeteren

Benieuwd hoe Customer Contact Company jou kan helpen met het verbeteren van je klantcontact? Wij leggen het uit in een vrijblijvend adviesgesprek.

Contact

Vraag een gratis adviesgesprek aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zijn wij?

Bevlogen professionals

Bij Customer Contact Company geloven wij dat klantenservice leuk kan zijn. Wij zijn meesters in klantcontact: bevlogen professionals met jarenlange praktijkervaring en kennis van deze dynamische wereld. Wij begrijpen dat elke dag anders is en hoe je continu kunt verbeteren in mens, proces en techniek.

Zo maak je klantenservice leuk

Aandacht voor de mens, gecombineerd met een pragmatische en prikkelende aanpak zorgt voor blijvende resultaten. Zo maak je klantenservice leuk, voor medewerkers én voor klanten.

Leer ons kennen

Waarom je klantcontact verbeteren met Customer Contact Company?

20+ vaste, bevlogen consultants

Wij hebben ruime ervaring binnen alle lagen van de klantenservice.

Geen dikke rapporten,
wel resultaat

Snel inzicht in verbeterpunten dankzij de door ons ontwikkelde ISM-scan

Complete en toekomstbestendige oplossingen

Wij hebben zeer ervaren, breed opgeleide consultants die verder durven te kijken.

Wij helpen je met

Klantcontact verbeteren: van kleine organisaties tot multinationals

Bij Customer Contact Company helpen we organisaties iedere dag een stukje beter te worden in klantcontact. Bijvoorbeeld door het verbeteren van hun klantcontact. Onze experts vervullen opdrachten bij diverse organisaties, van klein tot beursgenoteerde multinationals en in veel verschillende branches.

Onze expertise

Maar altijd gerelateerd aan het verbeteren van de klantenservice. Die expertise maakt het verschil. Wij begrijpen wat je bezighoudt en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Want het kan altijd slimmer, moderner, leuker en beter!

Customer Contact Company heeft de UvA & HvA geholpen met een analyse van hun klantenservice. Hoe kan klantenservice verbeterd worden in lijn met de strategie. Een analyse met concrete voorstellen voor korte en lange termijn oplossingen. Oplossingen voor kennis (management), waste contact analyse, procesoptimalisatie, prestatie management, workforce management en continu verbeteren. Voorgestelde verbeteringen zijn succesvol opgepakt en ingericht door de zittende teammanager, ondersteund door een ervaren operationeel consultant van Customer Contact Company.
Universiteit van Amsterdam
Universiteit van Amsterdam

Customer Contact Company verbetert jouw klantcontact door

We maken gebruik van het door ons ontwikkelde Inspiring Stepstone Model (ISM). De ISM scan identificeert de belangrijkste verbeterpunten met de grootste impact op de prestatie van de afdeling in termen van klant- en medewerkertevredenheid en opbrengsten/ kosten per contact.

Als een klant contact opneemt met de klantenservice is er in veel gevallen iets fout in de processen of communicatie. Wij helpen bij het voorkomen van onnodige klantcontacten. Dit levert namelijk een hogere klanttevredenheid, tevreden medewerkers en lagere kosten op.

Voel je dat er ‘iets niet goed gaat’ maar weet je niet precies wat het is? Meten is weten. Wij creëren samen inzicht, zodat je beter gaat sturen op KPI’s.

Enthousiast geworden? Download onze whitepaper en ontdekt hoe jij jouw klantcontact kunt verbeteren.

Whitepaper

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

"Customer Contact Company heeft mij geholpen (nieuwe en noodzakelijke) inzichten te verkrijgen en deze om te zetten in werkbare doelen. Met hulp en ondersteuning van geleverde diensten en trainingen zijn wij erin geslaagd de koers te verleggen en hierin de collega's mee te nemen zodat de ingeslagen weg door het team wordt gedragen."Monique - Salta

9

"Mijn ervaring met de Customer Contact Company is dat ze je helpen in je uitdagingen middels persoonlijk contact waarin ze meedenken in jouw situatie."Daan - Univé

9

“Harry, je hebt in de afgelopen twee jaar een datawarehouse kunnen opzetten waar ik al jaren van droomde, maar niet zelf kon realiseren. Door je creatieve vakkundigheid, oog voor de business en pragmatische inslag overwon je corporate uitdagingen en wekte jij het tot leven. Dank daarvoor, vriend! Zeker tot snel, Falk Aling, manager WFM, Odido”Falk - Odido

9