De medewerkers van Customer Contact Company september 2023

Klantcontactstrategie

Benieuwd hoe Customer Contact Company jou kan helpen met je klantcontactstrategie? Wij leggen het uit in een vrijblijvend adviesgesprek. Of download onze whitepaper en lees hoe wij de klantenservice van Feenstra naar topniveau hebben gebracht.

Download whitepaper

Vraag een gratis adviesgesprek aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zijn wij?

Bevlogen professionals

Bij Customer Contact Company geloven wij dat klantenservice leuk kan zijn. Wij zijn meesters in klantcontact: bevlogen professionals met jarenlange praktijkervaring en kennis van deze dynamische wereld. Wij begrijpen dat elke dag anders is en hoe je continu kunt verbeteren in mens, proces en techniek.

Zo maak je klantenservice leuk

Aandacht voor de mens, gecombineerd met een pragmatische en prikkelende aanpak zorgt voor blijvende resultaten. Zo maak je klantenservice leuk, voor medewerkers én voor klanten.

Leer ons kennen

Download onze gratis whitepaper en lees welke 4 uitdagingen wij aangingen om de klantenservice van Feenstra naar een topsportniveau te brengen.

Een van de opmerkelijke resultaten was een 19% daling in telefonie naar de klantenservice. Dit betekent meer tevreden klanten en tegelijkertijd lagere kosten voor Feenstra. Bovendien is de bereikbaarheid in jaren niet zo hoog geweest.

Download whitepaper

Waarom je klantcontactstrategie verbeteren met Customer Contact Company?

Meer dan 15 jaar liefde voor het vak

We hebben de kennis in huis om alle klantenservices, groot of klein, te verbeteren.

Geen dikke rapporten,
wel resultaat

Wij buigen complexe situaties om naar pragmatische oplossingen.

Complete en toekomstbestendige oplossingen

We hebben alle expertise in huis om verder te kijken dan alleen de opdracht.

Wij helpen je met

Klantcontactstrategie verbeteren: van kleine organisaties tot multinationals

Bij Customer Contact Company helpen we organisaties iedere dag een stukje beter te worden in klantcontact. Bijvoorbeeld door het verbeteren van hun klantcontactstrategie. Onze experts vervullen opdrachten bij diverse organisaties, van klein tot beursgenoteerde multinationals en in veel verschillende branches.

Onze expertise

Maar altijd gerelateerd aan het verbeteren van de klantenservice. Die expertise maakt het verschil. Wij begrijpen wat je bezighoudt en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Want het kan altijd slimmer, moderner, leuker en beter!

Customer Contact Company heeft Bonusan geholpen om de strategie en de algemene klantwaarden te vertalen naar klantcontactwaarden. De beleving die zij hun klanten zouden willen meegeven bij klantcontact in de toekomst. Heel concreet; hoe je gesprekken, emails, chats wilt invullen om de klantbeleving zo goed mogelijk te laten aansluiten. Vervolgens hebben we de interim contact center manager geleverd die samen met de Bonusan directie en het team aan de slag is gegaan om deze kanalen en deze wijze van klantcontact succesvol te implementeren.
Bonusan

Customer Contact Company verbetert jouw klantcontactstrategie door

Je weet dat er ruimte is voor verdere groei en verbetering in je klantcontact organisatie. Maar waar te beginnen? We helpen je graag verder met een advies op maat en kunnen dit samen met jouw medewerkers implementeren.

Voel je dat er ‘iets niet goed gaat’ maar weet je niet precies wat het is? Meten is weten. Wij creëren samen inzicht, zodat je beter gaat sturen op KPI’s.

Als een klant contact opneemt met de klantenservice is er in veel gevallen iets fout in de processen of communicatie. Wij helpen bij het voorkomen van onnodige klantcontacten. Dit levert namelijk een hogere klanttevredenheid, tevreden medewerkers en lagere kosten op.

"Ontzettend goed in contact met alle lagen van de organisatie Zicht op grote lijnen en details, zowel op strategisch als tactisch en operationeel niveau, denkt echt mee. Levert echt meer dan alleen een goedlopend project, toegevoegde waarde."Jasper, Vattenfall

9

"Mijn ervaring met de Customer Contact Company is dat ze je helpen in je uitdagingen middels persoonlijk contact waarin ze meedenken in jouw situatie."Daan, Univé

9

"Customer Contact Company heeft mij geholpen (nieuwe en noodzakelijke) inzichten te verkrijgen en deze om te zetten in werkbare doelen. Met hulp en ondersteuning van geleverde diensten en trainingen zijn wij erin geslaagd de koers te verleggen en hierin de collega's mee te nemen zodat de ingeslagen weg door het team wordt gedragen."Monique, Salta

9

Download de gratis whitepaper: met 4 uitdagingen de klantenservice van Feenstra naar een topniveau.

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.