Wie zijn wij?
Bevlogen professionals
Bij Customer Contact Company geloven wij dat klantenservice leuk kan zijn. Wij zijn meesters in klantcontact: bevlogen professionals met jarenlange praktijkervaring en kennis van deze dynamische wereld. Wij begrijpen dat elke dag anders is en hoe je continu kunt verbeteren in mens, proces en techniek.
Zo maak je klantenservice leuk
Aandacht voor de mens, gecombineerd met een pragmatische en prikkelende aanpak zorgt voor blijvende resultaten. Zo maak je klantenservice leuk, voor medewerkers én voor klanten.
Leer ons kennenDownload onze gratis whitepaper en lees welke 4 uitdagingen wij aangingen om de klantenservice van Feenstra naar een topsportniveau te brengen.
Een van de opmerkelijke resultaten was een 19% daling in telefonie naar de klantenservice. Dit betekent meer tevreden klanten en tegelijkertijd lagere kosten voor Feenstra. Bovendien is de bereikbaarheid in jaren niet zo hoog geweest.
Download whitepaperWaarom je klantcontactstrategie verbeteren met Customer Contact Company?
Meer dan 15 jaar liefde voor het vak
We hebben de kennis in huis om alle klantenservices, groot of klein, te verbeteren.
Geen dikke rapporten,
wel resultaat
Wij buigen complexe situaties om naar pragmatische oplossingen.
Complete en toekomstbestendige oplossingen
We hebben alle expertise in huis om verder te kijken dan alleen de opdracht.
Wij helpen je met
Klantcontactstrategie verbeteren: van kleine organisaties tot multinationals
Bij Customer Contact Company helpen we organisaties iedere dag een stukje beter te worden in klantcontact. Bijvoorbeeld door het verbeteren van hun klantcontactstrategie. Onze experts vervullen opdrachten bij diverse organisaties, van klein tot beursgenoteerde multinationals en in veel verschillende branches.
Onze expertise
Maar altijd gerelateerd aan het verbeteren van de klantenservice. Die expertise maakt het verschil. Wij begrijpen wat je bezighoudt en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Want het kan altijd slimmer, moderner, leuker en beter!
Customer Contact Company verbetert jouw klantcontactstrategie door
Download de gratis whitepaper: met 4 uitdagingen de klantenservice van Feenstra naar een topniveau.
"*" geeft vereiste velden aan