New Motion

ISM scan

The New Motion heeft aangegeven behoefte te hebben aan een advies van een expert over de inrichting en werkwijze van de Klantenservice afdeling, zowel op dit moment als naar de toekomst toe. Ondanks dat er geen grote issues zijn wil de directie graag vooruit denken en een advies krijgen op onderstaande gebieden:

  • Wat zijn de sterke punten en de verbeterpunten van de Klantenservice afdeling vergeleken met wat je mag verwachten voor een organisatie als The New Motion
  • Hoe kan The New Motion de gevonden verbeterpunten implementeren
  • Welke keuzes moet de afdeling Klantenservice maken om de groei-ambities van The New Motion te kunnen ondersteunen en ook als afdeling een (grote) groei door te kunnen maken.

Om dit te behalen maakt Customer Contact Company gebruik van de ISM scan.

Daarnaast zal er een strategisch advies gegeven worden betreffende het actief managen van het soort contacten en kanalen.

De resultaten

Uitgebreide lijst met verbetervoorstellen en aandachtspunten opgesteld en opgeleverd.