De medewerkers van Customer Contact Company september 2023

Klantenservice consultancy

Benieuwd hoe Customer Contact Company met klantenservice consultancy jouw klantenservice kan verbeteren? Wij leggen het uit in een vrijblijvend adviesgesprek.

Contact

Gratis adviesgesprek aanvragen

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zijn wij?

Bevlogen professionals

Bij Customer Contact Company geloven wij dat klantenservice leuk kan zijn. Wij zijn meesters in klantcontact: bevlogen professionals met jarenlange praktijkervaring en kennis van deze dynamische wereld. Wij begrijpen dat elke dag anders is en hoe je continu kunt verbeteren in mens, proces en techniek.

Zo maak je klantenservice leuk

Aandacht voor de mens, gecombineerd met een pragmatische en prikkelende aanpak zorgt voor blijvende resultaten. Zo maak je klantenservice leuk, voor medewerkers én voor klanten.

Leer ons kennen

Waarom de klantenservice consultants van Customer Contact Company?

20+ vaste, bevlogen consultants

Wij hebben ruime ervaring binnen alle lagen van de klantenservice.

Medewerkers als onderdeel van de oplossing

Wij veranderen samen met managers en medewerkers.

Complete en toekomstbestendige oplossingen

We hebben alle expertise in huis om verder te kijken dan alleen de opdracht.

Wij helpen je met

Klantenservice consultancy: van kleine organisaties tot multinationals

Bij Customer Contact Company helpen we organisaties iedere dag een stukje beter te worden in klantcontact. Dit doen wij bijvoorbeeld door klantenservice consultancy. Onze experts vervullen opdrachten bij diverse organisaties, van klein tot beursgenoteerde multinationals en in veel verschillende branches.

Onze expertise

Maar altijd gerelateerd aan het verbeteren van het klantcontact. Die expertise maakt het verschil. Wij begrijpen wat je bezighoudt en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Want het kan altijd slimmer, moderner, leuker en beter!

Swiss Sense vroeg ons om hun globale servicestrategie verder te ontwikkelen en verbeteren. We vervolgden met een diepgaande scan van hun customer service operatie. Samen hebben we de aanbevelingen in actie omgezet: opleidingen verbeterd, een nieuw kennisbankframework opgezet, en het WFM-proces versterkt met een nieuwe manager. Als kers op de taart organiseerden we een tweedaagse 'waste contact pressure cooker', waar we het percentage waste contacten en herhaalverkeer vaststelden. Quick-wins werden geïdentificeerd, en Swiss Sense zette zelf een procesteam op om de verbeteringen door te voeren.
Swiss Sense
Swiss Sense winkel

De consultants van Customer Contact Company helpen je met

Je weet dat er ruimte is voor verdere groei en verbetering in je klantcontact organisatie. Maar waar te beginnen? We helpen je graag verder met een advies op maat en kunnen dit samen met jouw medewerkers implementeren.

Voel je dat er ‘iets niet goed gaat’ maar weet je niet precies wat het is? Meten is weten. Wij creëren samen inzicht, zodat je beter gaat sturen op KPI’s.

Als een klant contact opneemt met de klantenservice is er in veel gevallen iets fout in de processen of communicatie. Wij helpen bij het voorkomen van onnodige klantcontacten. Dit levert namelijk een hogere klanttevredenheid, tevreden medewerkers en lagere kosten op.

“Harry, je hebt in de afgelopen twee jaar een datawarehouse kunnen opzetten waar ik al jaren van droomde, maar niet zelf kon realiseren. Door je creatieve vakkundigheid, oog voor de business en pragmatische inslag overwon je corporate uitdagingen en wekte jij het tot leven. Dank daarvoor, vriend! Zeker tot snel, Falk Aling, manager WFM, Odido”Falk, Odido

9

"Customer Contact Company heeft mij geholpen (nieuwe en noodzakelijke) inzichten te verkrijgen en deze om te zetten in werkbare doelen. Met hulp en ondersteuning van geleverde diensten en trainingen zijn wij erin geslaagd de koers te verleggen en hierin de collega's mee te nemen zodat de ingeslagen weg door het team wordt gedragen."Monique - Salta

9

"De samenwerking is echt zeer prettig. We hebben enorme stappen genomen in het verder professionaliseren van de afdeling. Dit alles op basis van wederzijds respect en vertrouwen."Jasper - Vattenfall

9

Download de gratis whitepaper: 4 Stappen om klanttevredenheid te verhogen en je kosten te verlagen

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.