Customer Contact Company helpt organisaties om hun klantenservice te verbeteren. Daarnaast vinden we het belangrijk om de ontwikkeling van passie en vakmanschap te stimuleren in breder maatschappelijk verband, maar wel op kleine en persoonlijke schaal. Daarom ondersteunen we El Manguaré, een stichting die zich inzet voor de kinderen van Iquitos, gelegen aan de Amazone-rivier in het binnenland van Peru. In samenwerking met de lokale autoriteiten, de ouders en de scholen, zorgt El Manguaré dat zoveel mogelijk kinderen uit achterstandsbuurten in Iquitos geboortepapieren krijgen, dat zij kunnen instromen op school en dat de kwaliteit van het onderwijs flink verbetert.

Het team van Customer Contact Company draagt El Manguaré een warm hart toe, ook omdat onze medewerker Anke Lutz persoonlijk met de stichting verbonden is en zelf vrijwilligerswerk in Peru heeft gedaan. Anke: “Het afgelopen jaar was heftig en bijzonder. Wereldwijd was de impact van COVID-19 voelbaar en dat gold zeker ook voor de kinderen en hun families in Iquitos. Op de website van El Manguaré lees je welke ontwikkelingen de kinderen hebben meegemaakt en hoe ze in 2022 weer verder gaan. Uiteraard blijf ik El Manguaré volgen en ondersteunen, en gelukkig doen mijn collega’s dat ook. Helpt u ook mee? Dat zou een prachtig kerstgeschenk zijn!”