Manager Customer Service (32 - 36 uur)

Met jouw expertise in klantcontact bijdragen aan de missie om heel werkend Nederland aan het sporten te krijgen? Voor Bedrijfsfitness Nederland zijn we op zoek naar een nuchtere en flexibele klantenserviceprofessional die nu de benodigde expertise kan inbrengen en tegelijkertijd kan meegroeien met de organisatie. Lees snel verder over deze uitdaging.

Wil jij als Manager Customer Service het stokje overnemen van Jan Peter van Steenbergen? Hij heeft in de afgelopen maanden in Heerenveen als interim manager gewerkt aan het professionaliseren van de klantenservice. Jij komt direct in dienst bij Bedrijfsfitness Nederland, onderdeel van de internationale Epassi Group.

Bedrijfsfitness Nederland

Bedrijfsfitness Nederland werkt met zo’n 65 collega’s aan de missie om heel werkend Nederland aan het sporten te krijgen. Dit doen ze door sportlocaties, werknemers en werkgevers met elkaar te verbinden, en hiervoor zijn ze constant in beweging. Letterlijk en figuurlijk.

Bedrijfsfitness Nederland streeft naar onderscheidende klantenservice door te focussen op excellente dienstverlening en tevreden medewerkers. Ze vinden het belangrijk dat ook jij kunt werken aan je gezonde doelen. Zo wordt de lunchwandeling eigenlijk nooit overgeslagen en staat er altijd vers fruit voor je klaar. Wist je trouwens dat je als medewerker bij Bedrijfsfitness Nederland 70% korting krijgt op je sportabonnement en gratis kunt sporten met Workit? Dat is nog eens mooi meegenomen!

Wat ga je doen?

  • Je geeft leiding aan een operationeel klantenserviceteam van 20 medewerkers met een junior teamleader en de adviseur kwaliteit en proces. Samen met de junior teamleader en de adviseur kwaliteit en proces vormen jullie een krachtige driehoek.
  • Je maakt deel uit van het MT en je weet advies te geven over de ontwikkelingen en mogelijkheden van de klantenservice. Het MT en de rol van de klantenservice, zullen zich de komende jaren verder ontwikkelen.
  • Een van de eerste projecten is het implementeren van een kwaliteitsplan, waarin het verder verhogen van de klanttevredenheid, klantbehoud en contactreductie, de hoofddoelen zijn.
  • Je bent onderdeel van een organisatie die zich momenteel door sterke groei ontwikkelt, waar een gemoedelijke sfeer heerst en waarbij steeds meer een bedrijfscultuur met een corporate dynamiek merkbaar wordt. Jij weet dit te vertalen naar de customerserviceafdeling.

Kortom, voor de rol van Customer Service Manager is het essentieel dat je zowel een coachende en faciliterende manager bent voor je team en je het MT kunt adviseren over de inrichting van een moderne en passende klantenservice bij de groei van het aantal nieuwe producten en diensten.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een visie over klantenservice en weet dit als expert in klantcontact proactief en in de juiste volgorde binnen de organisatie te implementeren. Jouw stijl van leidinggeven omschrijft zich als faciliterend en coachend.
  • De drive en flexibiliteit om mee te groeien met de ontwikkeling die de organisatie doormaakt in grootte én naar een corporate omgeving binnen een internationale organisatie.
  • Ervaring als leidinggevende op het niveau van Operations Manager van een klantenservice, waarbij je leiding hebt gegeven aan één of meerdere teammanagers. Bij voorkeur in een corporate omgeving.
  • Hbo werk- en denkniveau.

Wat wordt jou geboden?

  • Een omgeving waar vitaliteit centraal staat en veel gelachen wordt.
  • Een salaris tussen de €4.750,- en – €6.000,- afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • 25 vakantiedagen.
  • Leaseauto.
  • Een goed ingerichte werkplek in een hip en groen kantoor in Heerenveen en de mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken.
  • Iedere twee weken een gezamenlijke lunch op kantoor.
  • 70% korting op jouw sportabonnement én een gratis Workit sportabonnement.

Sta je in de startblokken?

Stuur je cv en motivatie naar Lianne van Haeren (HR-recruitmentspecialist) van Customer Contact Company (lianne@customercontactcompany.nl) of reageer op het platform waar je deze vacature tegenkomt.

Zien wij een match? Dan nemen we contact met je op voor een online kennismaking. Vervolgens vindt het eerste gesprek online plaats met consultants van Customer Contact Company op 4, 6 of 11 juni a.s. De vervolggesprekken vinden plaats bij Bedrijfsfitness Nederland in Heerenveen op 18 juni waarin er een casus wordt voorgelegd, en op 24 juni waarin je kennismaakt met andere collega’s. Ook een referentiecheck en assessment kunnen deel uitmaken van het proces.

Wil je meer informatie over de functie? Dan kun je bellen met Lianne van Haeren op 06-4553 4667 of Robbert Wierema (Partner Customer Contact Company) 06-50479368 .

We zien je sollicitatie graag tegemoet!