Manager Customer Service

Vanaf dag één impact maken bij Kamera Express in de rol van Manager Customer Service? Ga jij met jouw team verder bouwen op de nieuw ingeslagen weg? Voor een snelgroeiende organisatie, dé foto- en videospecialist van de Benelux, Duitsland en steeds meer landen daarbuiten, zoeken wij een Customer Service Manager. Lees snel meer over deze uitdaging.   

Voor Kamera Express zijn wij op zoek naar een mensgerichte klantenserviceprofessional die Björn, één van onze sr. interim consultants, gaat opvolgen. Hij heeft hier een interim opdracht volbracht en nu zoeken we een vervanger die de nieuw ontworpen visie vasthoudt en verder bouwt aan de klantenservice organisatie. Jij komt dus direct bij Kamera Express in dienst. 

Kamera Express

Kamera Express is een internationaal groeiend bedrijf waarbij creatie, expressie en ontwikkeling hoog in het vaandel staan. In de inmiddels 34 clubhuizen (winkels) komen foto- en videoliefhebbers samen om te sparren en deskundig advies in te winnen over hun hobby of beroep. Met een sterke omnichannel benadering sluiten de winkels, de webshop(s), workshops, (online) cursussen en belevenisvolle events naadloos op elkaar aan. Kamera Express loopt graag voorop en houdt van doorpakken. Nieuwsgierig, betrokken en oprecht zijn woorden die passen bij Kamera Express en dus ook bij jou!  

Wat ga je doen? 

  • Je geeft leiding aan een operationeel klantenserviceteam van 30 fte, inclusief 2 teamleiders, 2 trainers en een WFM’er. 
  • Je gaat verder op de ingeslagen weg volgens de visie en overtuiging dat ‘klantcontact leuk is, als je op een mensgerichte manier stuurt’. 
  • Jij laat de klantenservice excelleren voor zowel de externe consument als de interne stakeholders.  
  • Daarnaast ligt je focus op coaching van teamleiders: een jong team dat je mag helpen in het verbeteren van hun vakmanschap. 
  • Een van de voornaamste taken in deze rol is het bieden van structuur, het stellen van duidelijke doelen en kaders, en daarbinnen ondernemerschap en autonomie stimuleren.  
  • Je hebt dagstarts in het Nederlands op locatie, en in het Engels via Teams voor de collega’s die remote werken. Ongeveer 30% van de medewerkers communiceert in het Engels. 

Wat breng je mee?  

  • Energie die aansluit bij het jonge team en de natuurlijke autoriteit waarmee je op een mensgerichte manier duidelijk de kaders weet te schetsen en te hanteren. 
  • Ervaring als leidinggevende van teammanagers in een servicegerichte werkomgeving en aantoonbaar hbo werk- en denkniveau.  
  • De drive om mee te groeien met de ontwikkeling die de organisatie doormaakt. 

 
Wat wordt jou geboden?  

  • Een bijzondere omgeving waar ondernemen, creativiteit en mensen centraal staan   
  • Een salaris tussen de €5.500 – €6.500, afhankelijk van jouw kennis en ervaring 
  • Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken 
  • Pensioenopbouw bij Pensioenfonds Detailhandel 
  • 20% Personeelskorting bij Kamera Express, Budgetcam en Profotonet en ambassadeurskorting 
  • Mogelijkheid tot leren en ontwikkelen, via GoodHabitz kun je meer dan 150 trainingen volgen op het gebied van professionele vaardigheden, persoonlijke groei en leiderschap, vitaliteit en nog veel meer 
  • 24 vakantiedagen 
  • Maandelijkse borrel 

Gaat jouw hart hier sneller van kloppen?  

Hebben we je enthousiast gemaakt over deze functie? Je mag je sollicitatie richten aan Lianne van Haeren (lianne@customercontactcompany.nl) Customer Contact Company.
Zien wij een match? Dan nemen we in week 19 contact met je op voor een telefonische kennismaking. In verband met de meivakantie duurt dit iets langer dan normaal.
Vervolgens vindt het eerste gesprek plaats op kantoor van Customer Contact Company in Vianen (Utrecht) op 8, 14 of 16 mei. Het tweede gesprek vindt plaats bij Kamera Express in Capelle aan den IJssel op 29 en 30 mei, waarin er een casus wordt voorgelegd. Ook een referentiecheck en assessment kunnen deel uitmaken van het proces.
 

Check jouw nieuwe werkplek via deze link. 

We zien je sollicitatie graag tegemoet!