New business development manager

Wij zijn meesters in klantcontact en bij ons staat klantenservice gelijk aan plezier. Wij zijn interim managers en consultants bij uiteenlopende opdrachtgevers. En dan kom jij – als New business development manager – in beeld om dit bij (potentiële) klanten op een prikkelende manier onder de aandacht te houden om zo onze positieve impact op klantenservice in Nederland te vergroten. Heb jij ervaring in sales en klantcontact? Lees dan verder!

In deze functie:

  • Is jouw doel: ons aanbod onder de aandacht brengen en houden bij onze huidige en potentiële klanten: in het bedrijfsleven, overheid en gezondheidszorg. Overal waar op grote schaal klant, patiënt, burgercontact plaatsvindt.
  • Draait het om de sales van interim-management en consultancy door onze meesters in klantcontact, waarbij het gaat om het opzetten van een klantenservice, het optimaliseren van processen, het managen van verbeterprojecten, operationeel- of workforce interim-management.
  • Ben jij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van de salesstrategie van interim-management van Customer Contact Company op het niveau van teammanagement tot directieniveau van staf- of projectmatige functies.
  • Heb je meerdere salescollega’s, die naast sales ook interim en consultancy opdrachten uitvoeren. We vragen jou om je volledig te richten op sales en relatiemanagement.
  • Krijg je veel vrijheid om de salespijplijn in te richten, zolang het past bij de kernwaarden van CCC: bevlogen, pragmatisch, prikkelend, menselijk en compleet.

Wat bieden wij jou?

  • Gave job voor 32 – 40 uur per week.
  • Een salaris tussen de € 6.000,- en € 8.200,- bruto per maand o.b.v. 40 uur.
  • Een target gedreven bonus.
  • Persoonlijk ontwikkelingsbudget van € 5.000,-
  • 25 vakantiedagen.
  • Leaseauto en pensioenregeling.
  • Een team van echte klantenservice professionals, met oprechte aandacht, open communicatie en ruimte voor intervisie en kennisontwikkeling.
  • Ieder kwartaal een ‘Kennissessie’ waarin kennisdeling, teamontwikkeling, gezelligheid en genieten van goede wijn en spijs in een inspirerende omgeving de prioriteit is.

Op vrijdag trakteren we jou op een lunch: we lunchen gezamenlijk en bij mooi weer op het dakterras. Als dit past in je schema van salesbezoeken aan klanten, ben je van harte welkom in Vianen, Utrecht!

Ben jij?

  • Een meester in sales en word je gedreven door resultaat?
  • Een echte netwerker met een netwerk in de klantenservicebranche? (maar zonder concurrentiebeding 😉)
  • Iemand met kennis over het runnen van een klantenservice of deze kennis verder wil uitbreiden en daarmee in staat is om gesprekken te voeren op het niveau van Operations Management tot directieniveau.
  • Een echte zelfstarter die kan bouwen op ervaring met hbo werk-/denkniveau.

Over Customer Contact Company

Customer Contact Company zet zich in om klantenservice van A tot Z te verbeteren, in diverse rollen zoals interim-, projectmanager en consultant. Wij houden van dynamiek, en klantenservice verbeteren is onze passie. Ons team, bestaande uit vaste medewerkers en zzp’ers, gebruikt kennis en ervaring om organisaties te verbeteren.

Als CCC’er, ben je onderdeel van een hecht team van meesters in klantcontact waarmee je altijd even kunt sparren en waarbij je kunt rekenen op veel vrijheid, open communicatie en ‘werkvrienden’: collega’s die je vakinhoudelijke uitdagen en ook privé supporten. Daarnaast kenmerkt onze cultuur zich door: liefde voor klantcontact en bourgondisch genieten. We zijn niet alleen gek op zeilen, maar integreren ook graag deze krachtige metafoor in ons werk. Stap jij aan boord?

Interesse?
Solliciteer dan rechtstreeks bij lianne@customercontactcompany.nl. Dan nemen we in week 19 contact met je op voor een telefonische kennismaking. In verband met de meivakantie duurt dit iets langer. Heb je vragen dan kun je contact opnemen met Hans Nieuwenweg (Senior Consultant) op +31 6 57315094. Het eerste gesprek vindt plaats met Anke Lutz (Senior Consultant) en één van de partners van CCC. Een tweede sollicitatieronde, inclusief een casus en assessment, volgt later. Tot slot zal er ook een klikgesprek zijn met de andere meesters in klantcontact. Is het een volmondige JA? Dan starten we jouw onboarding graag zo snel mogelijk.

We kijken uit naar je sollicitatie!

Wil je eerst sfeer proeven en kennismaken met onze meesters in klantcontact?
Kom dan een keer gezellig lunchen op kantoor of borrelen bij onze eerstvolgende BBB*.

* BBB is een afkorting die door de jaren heen voor verschillende dingen heeft gestaan: van BBQ tot bier, bijeenkomst, bitterbal en bourgondisch genieten. Het draait allemaal om informeel samenzijn met professionals in klantcontact, soms met een inhoudelijk programmaonderdeel, maar altijd met een flinke dosis gezelligheid! De volgende BBB wordt binnenkort gepland. Interesse? Meld je aan via: lianne@customercontactcompany.nl.