Heb jij kennis én ervaring op het gebied van recruitment en employer branding? Geeft het je energie om in een dynamische omgeving met vakidioten samen te werken én daarbij impact te kunnen maken met jouw specialisme? Of het nu gaat om de werving van professionals in klantcontact, employer branding of het professionaliseren van de (HR)processen; je kunt in deze afwisselende functie je ei zeker weten kwijt!

Lees snel verder over de functie van Recruitmentspecialist bij Customer Contact Company (CCC). 

In jouw nieuwe functie als Recruitmentspecialist; 

  • Draait het om professionals in klantcontact. Jouw collega’s zijn consultants, interimmanagers en ZZP’ers in klantcontact. Het kernteam van CCC bestaat op dit moment uit zeven vakidioten en een Office manager. Naast de consultants uit het kernteam is er ook een groep zzp’ers aan de slag bij opdrachtgevers. Jouw uitdaging heeft drie pijlers en het leuke is: je kunt dit in de toekomst zelf verder uitbreiden als de organisatie verder groeit, want dat is zeker de ambitie. Jouw acties leveren daar een belangrijke bijdrage aan! 
  • Pijler 1: Werving van ervaren professionals in klantcontact; CCC zet zowel eigen mensen als zzp’ers in bij opdrachtgevers. In de groeiende organisatie is het van belang om continu nieuwe vakidioten aan ons te verbinden. Ook heb jij een belangrijke rol bij wervings- en selectieopdrachten voor klanten. 
  • Pijler 2: Employer branding; je zorgt voor online zichtbaarheid en hebt een kartrekkersrol in het projectteam als het gaat om het verbinden van professionals en potentiële collega’s aan CCC zoals netwerkbijeenkomsten en kennissessies. Hierin werk je in nauwe samenwerking met salesprofessionals om employer branding verder te ontwikkelen. 
  • Pijler 3: Het professionaliseren van HR(-processen): groei gaat gepaard met professionalisering. In de afgelopen 1,5 jaar hebben bovengenoemde pijlers vorm gekregen en zijn processen vastgelegd door een interim HR-recruitmentspecialist. Nu is het tijd dat jij het stokje overneemt en de organisatie adviseert over de vervolgstappen. Denk hierbij aan; uitvoering MTO, onboarding, monitoring HR-cyclus, etc. De personeelsadministratie, attentiebeleid etc. wordt door de Office manager uitgevoerd.Kortom: een functie waarin werving en selectie van professionals in klantcontact centraal staat en waarbij je daarnaast je hart kunt ophalen als HR Adviseur in een organisatie die zich voorbereid op de volgende stap.  

 Wat bieden wij jou?   

  • Een afwisselende functie voor 16-24 uur per week, waarbij jouw uren in de loop van de tijd kunnen worden uitgebreid. 
  • Een salaris tussen de € 3100,- en € 4600,- bruto o.b.v. van 40 uur.  
  • Een bonusregeling die afhankelijk van het gezamenlijke resultaat tot twee maandsalarissen bedraagt. 
  • 25 vakantiedagen, laptop en telefoon. 
  • Pensioenregeling met een werkgeversbijdrage van 8%. 

 En verder 

  • Iedere vrijdag lunchen we gezamenlijk op kantoor, dus is het gewenst dat je in elk geval op vrijdag in Vianen (Utrecht) aanwezig bent. De rest van de week is flexibel in te delen. 
  • Een team van echte klantenservice professionals waarbij je kunt rekenen op oprechte aandacht, open communicatie en kennisontwikkeling van en met partners en collega´s.  
  • Ieder kwartaal een ‘Kennissessie’ waarin kennisdeling, teamontwikkeling, gezelligheid en genieten van goede wijn en spijs in een inspirerende omgeving de prioriteit is. 
  • Opleidingsbudget van € 5.000, -.  

Wat neem je mee? 

  • 5+ Jaar werkervaring met werving en selectie en employer branding. 
  • Je bent een echte zelfstarter, je kunt bouwen op jouw ervaring en je hebt een afgeronde hbo-opleiding. 
  • Je bent een kartrekker, een verbinder en je hebt kennis van wervingsplatformen en social media.    
  • Je houdt van de dynamiek van een groeiende onderneming, je kunt snel schakelen en kunt je ideeën en adviezen helder presenteren. 
  • Je wilt jezelf en de organisatie blijven ontwikkelen. Je mag meedenken op HR-strategisch niveau en we vragen jouw input op een tactisch niveau. 

Meer over Customer Contact Company
Customer Contact Company zet zich in om klantenservice in Nederland van A tot Z te verbeteren. Dit doen we bij onze klanten, in de rol van interim-, projectmanager en consultant. Wij houden van deze dynamiek en klantenservice verbeteren is onze passie. We ontwikkelen ons continu zodat we ook in de toekomst tot de beste van Nederland blijven behoren.  

Je bent onderdeel van een hecht team van professionals waarmee je altijd even kunt sparren en waarbij je kunt rekenen op veel vrijheid, open communicatie en ‘werkvrienden’: collega’s die je vakinhoudelijke uitdagen en ook privé supporten. Daarnaast kenmerkt onze cultuur zich door: passie voor klantcontact en bourgondisch genieten. Tot slot zijn we niet alleen gek op zeilen, we gebruiken deze krachtige metafoor ook graag in ons werk.  

Kom jij bij ons aan boord? 

Solliciteren of meer weten?
Je kunt reageren bij Lianne van Haeren (HR Recruitmentspecialist a.i.) via Lianne@customercontactcompany.nl of 06-45534667. Na ontvangst van je sollicitatie nemen we  contact met jou op en heb je een online kennismaking met Lianne van Haeren. Het tweede gesprek zal online plaatsvinden met Hans Nieuwenweg (Senior Consultant) en Lianne van Haeren. Daarna volgt een tweede sollicitatieronde op kantoor in Vianen, waarbij we je vragen om een casus voor te bereiden. Ook een referentiecheck maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure. Hierover later meer.

We kijken uit naar je sollicitatie!