
Klanttevredenheid gedaald naar een 9
Klanttevredenheid gedaald naar een 9 (op een schaal van 1 tot 10) De cursus Omgaan met Teleurstellingen is vandaag wederom gecanceld (vrije vertaling van Herman Finkers)....
Ook in 2020 hebben wij een behoorlijk aantal Pressure Cookers voor onze opdrachtgevers georganiseerd. Een Pressure Cooker is een 2-daagse workshop, waarin we samen met een team van de opdrachtgever klantcontacten (gesprekken, email, chat) analyseren. Daarbij analyseren we of het een “waste” contact was, herhaalcontact en of de vraag in de self service omgeving opgelost had kunnen worden. We leggen de trigger vast, waarom de klant op dit moment contact heeft gezocht en zoeken naar de processen die de contacten veroorzaken. Dit levert veel concrete aandachtspunten op voor het verbeteren van processen. De deelnemers ervaren de workshop als leuk, inspirerend en soms ook confronterend.
Ook deze bevindingen geven aanknopingspunten voor verbetering.
In het verleden organiseerden wij de Pressure Cooker ‘face to face’. Dit jaar hebben we al een aantal Pressure Cookers met succes ‘online’ verzorgd. Wil je ook een keer praten over wat zo’n Pressure Cooker voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op.