
Binnen drie maanden succesvol een contactcenter inrichten, zo doe je dat!
Alle zeilen bijzetten voor Customer Contact Company en ABN AMRO. Binnen drie maanden succesvol een nieuw contactcenter in te richten, zo doe je dat! Eind 2021...
Wij delen graag dit artikel van Gartner met je. Het artikel geeft antwoord op de vraag: Wat is Total Experience (TX) en hoe verbetert het de (telecom)klantervaring?
Wij van Customer Contact Company zijn er van overtuigd dat je alleen een excellente service en unieke klantbeleving aan je klanten kunt bieden als je kiest voor een integrale aanpak. Een aanpak waarin je de klantervaring, de werknemerservaring en de gebruikerservaring integreert. Ook wel totaalbeleving genoemd.
Totaalbeleving (TX) is een mix, een hybride vorm van hoe mensen het bedrijf percipiëren en hoe ze omgaan met technologie. Totaalbeleving verenigt al deze standpunten en kijkt naar de algemene perceptie van het bedrijf. Uiteraard staat de beleving van de klant centraal maar om deze te verbeteren moet men ook werken aan de gebruikers- en werknemerservaring. Het is aangetoond dat bedrijven die zich organiseren rondom de Totaalbeleving, succesvoller zijn in het realiseren van een hogere klanttevredenheid!
Bijgevoegd artikel van Gartner gaat dieper in op het belang van jezelf organiseren rondom te totaalbeleving.
Veel leesinspiratie!