De medewerkers van Customer Contact Company september 2023

Verbeteren van je klantenservice

Benieuwd hoe Customer Contact Company jou kan helpen? Wij leggen in een vrijblijvend adviesgesprek hoe wij jouw klantenservice verbeteren. Of download gratis onze whitepaper en lees hoe jij in 4 stappen klantcontact kunt voorkomen.

Download whitepaper

Vraag een gratis adviesgesprek aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zijn wij?

Bevlogen professionals

Bij Customer Contact Company geloven wij dat klantenservice leuk kan zijn. Wij zijn meesters in klantcontact: bevlogen professionals met jarenlange praktijkervaring en kennis van deze dynamische wereld. Wij begrijpen dat elke dag anders is en hoe je continu kunt verbeteren in mens, proces en techniek.

Zo maak je klantenservice leuk

Aandacht voor de mens, gecombineerd met een pragmatische en prikkelende aanpak zorgt voor blijvende resultaten. Zo maak je klantenservice leuk, voor medewerkers én voor klanten.

Leer ons kennen

Download onze gratis whitepaper en lees hoe je in 4 stappen je klanttevredenheid verhoogd en je kosten verlaagd.

Hoe fijn is het als je precies weet waarover en waarom je klanten contact opnemen. En je daardoor precies weet welke klantreizen en welke touchpoints het meeste contact veroorzaken en dus verbetering te halen valt. In onze whitepaper nemen we je mee in hoe je dit voor jouw organisatie voor elkaar kunt krijgen.

Whitepaper download

Jouw klantenservice verbeteren met Customer Contact Company met

20+ vaste, bevlogen consultants

Wij hebben ruime ervaring binnen alle lagen van de klantenservice.

Geen dikke rapporten,
wel resultaat

Snel inzicht in verbeterpunten dankzij de door ons ontwikkelde ISM-scan

Complete en toekomstbestendige oplossingen

Wij hebben zeer ervaren, breed opgeleide consultants die verder durven te kijken.

Wij helpen je met

Verbeteren van je klantenservice: van kleine organisaties tot multinationals

Bij Customer Contact Company helpen we organisaties iedere dag een stukje beter te worden in klantcontact. Bijvoorbeeld door het verbeteren van hun klantenservice. Onze experts vervullen opdrachten bij diverse organisaties, van klein tot beursgenoteerde multinationals en in veel verschillende branches.

Onze expertise

Maar altijd gerelateerd aan het verbeteren van de klantenservice. Die expertise maakt het verschil. Wij begrijpen wat je bezighoudt en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Want het kan altijd slimmer, moderner, leuker en beter!

Contact Center ABN AMRO moest binnen afzienbare tijd een volledig nieuwe unit operationeel krijgen. Customer Contact Company is gevraagd het projectmanagement te leiden tot oplevering van alle benodigde deliverables om de unit operationeel te hebben. Het nieuwe Contact Center is binnen 2 maanden tot stand gekomen, waarbij onder andere het ontwikkelen van de opleiding van medewerkers en teamleads, inrichten van WFM en projectplan en -planning incl. voortgangsrapportage zijn opgeleverd.

Customer Contact Company verbetert jouw klantenservice door

We maken gebruik van het door ons ontwikkelde Inspiring Stepstone Model (ISM). De ISM scan identificeert de belangrijkste verbeterpunten met de grootste impact op de prestatie van de afdeling in termen van klant- en medewerkertevredenheid en opbrengsten/ kosten per contact.

Als een klant contact opneemt met de klantenservice is er in veel gevallen iets fout in de processen of communicatie. Wij helpen bij het voorkomen van onnodige klantcontacten. Dit levert namelijk een hogere klanttevredenheid, tevreden medewerkers en lagere kosten op.

Voel je dat er ‘iets niet goed gaat’ maar weet je niet precies wat het is? Meten is weten. Wij creëren samen inzicht, zodat je beter gaat sturen op KPI’s.

"Customer Contact Company heeft mij geholpen (nieuwe en noodzakelijke) inzichten te verkrijgen en deze om te zetten in werkbare doelen. Met hulp en ondersteuning van geleverde diensten en trainingen zijn wij erin geslaagd de koers te verleggen en hierin de collega's mee te nemen zodat de ingeslagen weg door het team wordt gedragen."Monique - Salta

9

"Mijn ervaring met de Customer Contact Company is dat ze je helpen in je uitdagingen middels persoonlijk contact waarin ze meedenken in jouw situatie."Daan - Univé

9

“Harry, je hebt in de afgelopen twee jaar een datawarehouse kunnen opzetten waar ik al jaren van droomde, maar niet zelf kon realiseren. Door je creatieve vakkundigheid, oog voor de business en pragmatische inslag overwon je corporate uitdagingen en wekte jij het tot leven. Dank daarvoor, vriend! Zeker tot snel, Falk Aling, manager WFM, Odido”Falk - Odido

9

Download de gratis whitepaper

Leer hoe je in 4 stappen om je klanttevredenheid verhoogd en je kosten verlaagd

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.