Zeil jij binnen een klantenservice op eigen kompas? En geeft het je energie om voor afwisselende opdrachten ingezet te worden bij een breed scala aan klanten? Of het nu gaat om het ontwerpen van een klantenservice, procesoptimalisatie, het aansturen van een team of operatie, of om workforce management, jij gaat de klus klaren. Meer weten over deze functie? Lees snel verder!

In jouw nieuwe functie

  • Werk je het grootste deel van je werkweek bij één van onze klanten. Klanten die voor ons kiezen vanwege onze aanpak: hoge kwaliteit, verrassend en pragmatisch. Geen ellenlange rapportages, wel snel aan de slag met kennis en ervaring over werkende oplossingen.
  • Draait het om klantcontact. Om het opzetten van een klantenservice, het optimaliseren van (besturings)processen, het managen van een verbeterproject, operationeel- of workforce interim management.
  • Draait het om mensen. Wij geloven dat service alleen kan verbeteren en op het hoogste niveau kan komen als de medewerker zijn werk met plezier uitvoert. Daarom maak jij echt verbinding en signaleer je snel waar de kansen voor verbetering liggen.
  • Volg je de technologische ontwikkelingen en adviseer je de klant over de inzet van bijvoorbeeld social media, chat, chatbots en spraakherkenning. Ook hier met een focus op de verbinding tussen deze nieuwe technologie en de klantenservice medewerker.
  • Vind je het leuk dat de projecten afwisselend zijn. Gemiddeld werk je 6 tot 12 maanden bij een klant.

Wat bieden wij jou? 

  • Een uitdagende en afwisselende functie voor 32 – 40 uur per week;
  • Salaris dat past bij jouw kennis en ervaring. Het salaris ligt tussen de € 4.000,- en € 7.000,- bruto obv van 40 uur;
  • 25 vakantiedagen;
  • Leaseauto, laptop en telefoon;
  • Pensioenregeling met een werkgeversbijdrage van 8%;
  • Bonusregeling die afhankelijk van het gezamenlijke resultaat één tot twee maandsalarissen bedraagt;
  • Jaarcontract met de intentie tot een langdurige samenwerking;
  • Een team van echte klantenservice professionals waarbij je kunt rekenen op oprechte aandacht, open communicatie en kennisontwikkeling van en met partners en collega´s.
  • Een werkomgeving waar het credo ´work hard, play hard´ echt geleefd wordt. Vrijdag lunchen we gezamenlijk op kantoor en is er ruimte voor intervisie.
  • Je sluit de werkweek af met een VRijMiBo, potje tafeltennis of een BBQ op het dakterras;
  • Kwartaalmeetings en teamuitjes waarin naast kennisdeling, teamontwikkeling, gezelligheid en genieten van goede wijn en spijs in een inspirerende omgeving de prioriteit is;
  • Een opleidingsbudget van € 5.000,- waarbij we aanmoedigen deze in te zetten voor persoonlijke ontwikkeling.

Wat neem je mee?

  • Passie voor klantcontact en serviceverlening.
  • 5+ Jaar werkervaring in een servicegerichte omgeving op minimaal twee van de volgende gebieden: operationeel- , project-, proces- of workforce management.
  • Minimaal HBO werk-/ denkniveau, je bent een echte zelfstarter en kunt bouwen op jouw ervaring.
  • Een continue drive om jezelf en jouw collega´s op topniveau te houden. Je deelt graag je best practices en wilt jezelf blijven ontwikkelen.
  • Goede communicatieve vaardigheden en emotionele intelligentie: je kunt snel schakelen op verschillende functieniveaus van medewerker tot directe

Meer over Customer Contact Company

Customer Contact Company zet zich in om klantenservice van A tot Z te verbeteren. Dit doen we bij onze klanten, in de rol van interim-, projectmanager en consultant. Wij houden van deze dynamiek en klanten helpen is onze passie. We willen ons zo blijven ontwikkelen dat we ook in de toekomst tot de beste van Nederland blijven behoren.
Ons team bestaat uit een kern van vaste medewerkers op verschillende senioriteitniveau’s en een grote groep zzp´ers die we waar nodig in kunnen zetten. Samen weten we precies hoe het er op de werkvloer in een klantenservice omgeving aan toegaat; van medewerker tot directieniveau. Die kennis en ervaring zetten we in om de organisatie te verbeteren. Tot slot zijn we niet alleen gek op zeilen, we gebruiken deze krachtige metafoor ook graag in ons werk. Kom jij bij ons aan boord?

Procedure
De vacature staat open tot vrijdag 7 januari 2022. Na ontvangst van je sollicitatie nemen we snel contact met jou op en kan het zijn dat we je bellen om wat aanvullende vragen te stellen.
De eerste kennismaking zal online plaatsvinden met Robbert Wierema (Partner) en Lianne van Haeren (HR Adviseur) op 13 en 14 januari 2022. Daarna volgt een tweede sollicitatieronde, waarbij we je vragen om een casus voor te bereiden. Hierover later meer.
We kijken uit naar je sollicitatie!

Alinea is ons externe HR Bureau dat ons ondersteunt bij het invullen van vacatures. Je mag jouw sollicitatie en vragen over de procedure daarom richten aan Lianne van Haeren via het platform waar je deze vacature tegenkomt.