Ben jij een financieel sterk onderlegde en ambitieuze manager die de koers gaat uitzetten voor vier medische contact centra? En wil jij een bijdrage leveren aan toekomstbestendige zorg?

Voor onze goede relatie, Arts en Zorg, zijn wij op zoek naar een Manager Medisch Contact Centrum. Een functie waarin een strategische visie wordt verwacht in combinatie met de drive om te vernieuwen. Spreekt dit je aan? Lees dan verder en neem contact met ons op.

Arts en Zorg Groep
De afgelopen 10 jaar is Arts en Zorg uitgegroeid tot de grootste eerstelijnsorganisatie van Nederland. De organisatie bestaat uit drie onderdelen die qua omvang en soort activiteiten erg van elkaar verschillen: het zorgbedrijf, zorg in opdracht (met name zorg voor Asielzoekers) en gezond.nl.
Ook het Medisch Contact Centrum is hier onderdeel van en biedt digitale reguliere zorg én asielzoekerszorg. Dit wordt verzorgd vanuit 4 locaties: Utrecht, Arnhem, Enschede en Groningen met een 24-uurs dienstverlening.

Wat ga je doen als Manager Medisch Contact Centrum? 

  • Het ontwikkelen van een meerjarenstrategie waardoor het MCC als zelfstandig bedrijf met een eigen MT opereert, financieel stabiel is en de dienstverlening aan de patiënten innoveert.
  • Je beheert contacten en contracten van directe- en indirecte opdrachtgevers.
  • Dit doe je samen met 4 Teamleiders en 130 specialisten, aan wie jij inspirerend leiding geeft en waarmee je werkt aan een cultuur van continu verbeteren.
  • Je werkt primair vanaf de locatie in Utrecht, maar je zult gemiddeld 2-3 dagen per week op één van de andere locaties aanwezig zijn. 

Wie ben jij als Manager Medisch Contact Centrum?

  • Je ziet het als een uitdaging om in een complex speelveld en innovatieve omgeving de organisatie door te ontwikkelen. 
  • Je bent communicatief en financieel sterk en je bent een verbindend leidinggevende.
  • Je hebt 5-10 jaar werkervaring in een servicegerichte omgeving en je bent op de hoogte van de nieuwste technologie in klantcontact.
  • Je hebt ervaring als (senior) manager klantcontact.
  • Je hebt WO werk-/ denkniveau en affiniteit met (eerstelijns-/ digitale) zorg.

Werken bij Arts en Zorg

 

  • Je speelt een belangrijke rol in het waarmaken van de ambitie van de organisatie voor verdere groei, professionalisering en digitalisering.
  • Je komt te werken in een organisatie waarin holocratisch wordt gewerkt en krijgt de kans om je hier verder in ontwikkelen. 
  • Je maakt deel uit van een hecht MT bestaande uit de directeur Zorgbedrijf, medisch manager en manager service. 
  • We beginnen met een jaarcontract maar streven naar een duurzame arbeidsrelatie.
  • We hebben een 38-urige werkweek en 25 vakantiedagen.
  • Een salaris van € 6500,- € 7500,- bruto per maand o.b.v. 38 uur, afhankelijk van je kennis en (bestuurlijke) ervaring.
  • Een leaseauto en de overige arbeidsvoorwaarden zoals pensioen en reiskostenvergoeding zijn conform cao huisartsenzorg.

Spreekt deze uitdaging je aan? En wil je meer weten? 

Dan horen we graag van jou! Geen ingewikkelde procedures: je mag bellen, mailen of appen met Nadine Sturm op 06-43 27 92 83/ nadine.sturm@customercontactcompany.nl.
Zien wij een match? Dan plannen we op korte termijn een speeddate in. Het eerste sollicitatiegesprek zal (online) plaatsvinden met Nadine Sturm (Senior Consultant) en/of Lianne van Haeren (HR Adviseur). Daarna
zullen er gesprekken plaatsvinden bij de Arts en Zorg op locatie. Een VOG, referentie- en diplomacheck maken onderdeel uit van de procedure.

We kijken uit naar je sollicitatie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.