Wil jij werken op een prachtlocatie in Amsterdam bij een klimaatneutrale werkgever? Heb jij ervaring in een bestuurlijke organisatie en met het verbeteren van complexe processen in een klantenservice omgeving? Of heb jij de kennis en ervaring om deze uitdaging aan te gaan? Lees dan snel verder en neem contact met ons op!

Voor één van onze goede relaties zijn wij op zoek naar naar een operationeel manager klantenservice & facturatie. Eén van onze consultants heeft hier een interim opdracht volbracht en hier werk je de eerste periode mee samen. Voor de lange termijn zijn we nu op zoek naar een vervanger. Jij komt dus direct bij hen in dienst.

Wat ga je doen als operationeel manager klantenservice & facturatie?

  • Je komt voor een flinke uitdaging te staan, want er is nog geen sprake van een ´gespreid bedje´. Er mag nog veel gebeuren en daarna kun je de operatie verder gaan verbeteren.
  • Jij gaat de koers uitzetten en samen met jouw team toewerken naar innovatieve processen op het gebied van klantcontact en facturatie.
  • Je geeft leiding aan drie teams (120 FTE). Daarnaast is er nog een 24 uurs alarmcentrale een support afdeling bestaande uit een expertise – en een WFM team. We leggen je in een gesprek precies uit hoe de organisatie eruit ziet.
  • Je bent verantwoordelijk voor de verbetering van back office processen van verschillende geldstromen. Deze gelden en belastingen vertegenwoordigen samen meer € 310 miljoen.
  • Je draagt een toekomstvisie uit en helpt jouw teamleden om zich verder te ontwikkelen.
    Jouw collega´s hebben uiteenlopende functies: van specialisten, administratieve krachten tot buitendienstmedewerkers en in alle leeftijdscategorieën.
  • Je krijgt de uitdaging om het recent geïmplementeerde ERP systeem te optimaliseren en de verdere digitalisering in goede banen te leiden.

Een mooi arbeidsvoorwaardenpakket

  • Je krijgt een contract bij onze relatie met de intentie om dit na een jaar om te zetten naar een vast contract.
  • Een werkplek op een prachtige locatie in Amsterdam die heel goed bereikbaar is met het OV.
  • Een salaris met een schaalmax. van € 7.250,- per maand op basis van 36 uur.
  • Plus 21% van het maandsalaris extra, wat je kunt besteden aan extra vrije dagen, opleiding of uit kunt laten betalen.
  • De mogelijkheid om hybride te werken en reiskosten- of thuiswerkvergoeding.
  • Vergoeding om je thuiswerkplek in te richten van € 850,-
  • Een opleidingsbudget van € 6000,- en opleidingsmogelijkheden in de online academie.
  • Pensioen via APB.

Heb jij?

  • Een natuurlijke drive voor het verbeteren van klantcontact, serviceverlening en processen?
  • 5 – 10 jaar werkervaring op het gebied van operationeel management in een financiële en/of servicegerichte omgeving?
  • Ervaring met verandermanagement en Lean of Agile?
  • WO werk-/ denkniveau en ben je analytisch sterk?
  • Kennis van bestuurlijke omgevingen. Je weet wat dat van je vraagt en je ziet dit als een uitdaging en vind het mooi om te werken in een organisatie die een belangrijke bijdrage aan de maatschappij levert.
  • Een proactieve houding en ben je resultaatgericht?

Ja? Dan komen we graag in contact met jou!

De procedure

Je kunt solliciteren via het platform waar je deze vacature tegenkomt. Zien wij een match? Dan plannen we op korte termijn een online kennismaking in. Het eerste sollicitatiegesprek zal online plaatsvinden met Gerrit Dekker (Partner) en Jasper van den Nouweland (Senior Consultant). Daarna zullen er gesprekken  plaatsvinden bij onze relatie. Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure. Evenals een VOG, referentie- en diplomacheck.

Heb je nog vragen, twijfel dan niet om contact op te nemen met Gerrit Dekker (06-20 47 93 68).

We kijken uit naar je sollicitatie!