Customer Contact Company werkt voor de leukste klanten van Nederland! Voor een aankomend nieuw project zijn we per direct op zoek naar een sterke ervaren project- en operationeel-manager (m/v) met uitgebreide ervaring in het ondersteunen en aansturen van outsource partijen in een contact center omgeving.

Heb je, net als wij, een grote passie voor klantcontact en brede ervaring in het inrichten, verbeteren en besturen van een (externe) Klantcontact organisatie? Weet je hoe je gezamenlijk met facilitaire outsource partijen in korte tijd een kwalitatief sterke klantenservice kunt opbouwen en wat daarbij de risico’s, de kansen en de ‘secrets to success‘ zijn? Heb je nog géén vakantieplannen voor de komende 8-12 weken? Dan hebben wij een uitdagende en maatschappelijk belangrijke opdracht voor je, waarbij je met jouw ervaring kunt helpen om de huidige activiteiten rondom vaccinatie in Nederland goed te laten verlopen.

Wat wij bieden

Onze opdrachtgevers verwachten veel van ons, daarom zoeken wij ook echte toppers om ons team te versterken. We helpen je daarbij graag door onze brede kennis en ervaring met je te delen en je tijdens het project te koppelen aan één van de partners of senior consultants. In eerste instantie bieden wij een tijdelijke opdracht op basis van een projectovereenkomst, maar werk je liever als zelfstandige, dan kan dat natuurlijk ook.

Herken jij je in het volgende profiel?

  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in of in samenwerking met een facilitaire (klanten)service omgeving in;
  • Je hebt naast ervaring met de inrichting van de relatie tussen outsource partij en opdrachtgever uitgebreide projectmanagement ervaring.
  • Kennis van de publieke gezondheidszorg/GGD omgeving is een pré
  • Je komt goed tot je recht in snel veranderende situaties
  • Je bent in staat om acties en beslissingen te richten op het daadwerkelijk realiseren van beoogde resultaten;
  • Je bent in staat je bijdrage te leveren van puur operationeel tot tactisch niveau en snel tussen deze niveaus te schakelen.
  • Je hebt een intrinsieke motivatie om elke dag een beetje beter te worden;
  • Je herkent je in onze cultuur: open, transparant, flexibel, ‘work hard – play hard’;
  • Je hebt minimaal HBO werk-/ denkniveau.

Enthousiast geworden? Meer weten?

Neem dan direct telefonisch, via app of e-mail contact op met Martine van Kalkeren via 06-48374300 of martine.van.kalkeren@customercontactcompany.nl.