Houd jij ervan de verbinding met mensen aan te gaan, met flair leiding te geven en veranderingen in gang te zetten? Ben jij een kartrekker en een echte doener? En schakel je makkelijk tussen operationeel, tactisch en strategisch niveau?  Lees dan hier de gehele vacature.

Voor één van onze goede relaties, een specialist in het afwikkelen van schades voor overheden, zijn wij op zoek naar een medior en een senior Teammanager Schadeafhandeling. De organisatie wil de dienstverlening verbeteren en graag twee mensgerichte leidinggevenden verwelkomen.
Jij komt direct bij ze in dienst.

De uitdaging voor de senior Teammanager

  • In de organisatie werken nu 40 mensen, waarvan 30 in de operationele teams. Zij zijn verdeeld over drie aandachtsgebieden (noord, zuid en aannemers).
  • Als Teammanager en geef jij leiding aan 15 medewerkers; je coacht en inspireert ze om naast de doelstellingen ook continu verbeteren in het DNA te krijgen.
  • Je geeft je team liefde en aandacht, en neemt alle HR-aangelegenheden op je.
  • Als het team goed staat dan is er ruimte voor verdere professionalisering, zoals procesoptimalisatie, beschrijven van processen en opleidingen.
  • Je bent initiatiefnemer en de kartrekker als het gaat om het verder professionaliseren van de klantenservice. Er liggen veel mogelijkheden. Met een goed idee en aanpak, krijg je na een korte afstemming, veel vrijheid om dingen te verbeteren. Goede afstemming is hierbij key en dan volgen de besluiten snel.
  • Voor het automatiseren van processen is ook veel ruimte. Heb je hierin al ervaring? Dan is dat pré, maar geen vereiste.
  • Naast jou komt een tweede Teammanager te staan.

Over de organisatie

De organisatie heeft de missie om alle buitenruimtes van Nederland mooier en veiliger te maken voor de inwoners. Het liefst voor alle gemeenten in Nederland. Dit willen ze o.a. bereiken door medewerkers centraal te stellen. Het bedrijf hecht veel waarde aan onderlinge verbinding en het behalen van gezamenlijke doelen, terwijl er ze ook goed zorgen voor de innerlijke mens.

Twee dagen ben je samen met je team op kantoor in Amsterdam. Op dinsdag is er een Surinaamse lunch en op vrijdag is het ‘snackdag’. Om de juiste balans te houden, is er natuurlijk ook vers fruit. En wie jarig is trakteert, toch? Bij deze club, mag jij op jouw verjaardag, op kosten van de zaak de traktatie bestellen. Zo is het dubbel feest!

Jij zorgt voor de teamspirit. Jouw medewerkers zijn er sowieso dinsdag en vrijdag, maar komen steeds vaker naar kantoor. Daarom wordt er van jou verwacht dat je 80% van de werkweek op locatie in Amsterdam (nabij Sloterdijk en Zuid) bent.

Wie ben jij?

  • Het is belangrijker wie je bent, dan wat je hebt geleerd, maar de volgende ervaring zal voor een goede aansluiting zorgen:
  • Je hebt als Teammanager ervaring met het aansturen van teams in een administratieve (kantoor)omgeving;
  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding en/of 5 jaar leidinggevende ervaring;
  • Je bent pragmatisch, besluitvaardig en neemt graag initiatief voor verbetering en verantwoordelijkheid. Je hebt een track-record als het gaat om het realiseren van verbeteringen.
  • Je hebt ervaring met Agile werken, Lean, of Six Sigma en verandermanagement.

De voordelen

  • Uitdagende functie voor 32-40 uur.
  • Salaris € 5.500,- – € 6.000,- bruto per maand op basis van 40 uur.
  • 27 Vakantiedagen.
  • Premievrij pensioen.
  • Variabele beloning, afhankelijk van de KPI’s van de teams
  • Maatwerk als het gaat om studieregelingen.

Solliciteren of wil je meer weten?

Je mag bellen, mailen of appen met Lianne van Haeren (06-45534667 Lianne@customercontactcompany.nl) Zien we een match? Dan maken we eerst telefonische kennis. Het eerste selectiegesprek vindt plaats met Anke Lutz (Senior Consultant) en Robbert Wierema (partner bij Customer Contact Company) op kantoor in Vianen.

Het tweede sollicitatiegesprek zal op locatie met onze relatie plaatsvinden. Ook een referentiecheck en een assessment maken onderdeel uit van de procedure.

Heb je nog vragen?

Twijfel dan niet om contact op te nemen met Lianne!