Senior teammanager klantcontact

Heb jij 5+ jaar ervaring als teammanager en geeft het je energie om voor afwisselende opdrachten ingezet te worden bij een breed scala aan klanten? En wil je daarbij onderdeel zijn van een team van echte vakidioten in klantcontact? Lees snel verder en neem contact met ons op!

Werken als senior teammanager klantenservice bij Customer Contact Company betekent dat je naast je opdracht ook onderdeel bent van een team van professionals waarbij je kunt rekenen op oprechte aandacht, open communicatie en kennisontwikkeling.

In deze afwisselende functie:

  • Werk je voor verschillende klanten en projecten, bijvoorbeeld aan het bouwen en begeleiden van een team in een klantenservice omgeving;
  • Haal jij het beste uit je mensen door ze inspirerend te begeleiden en te coachen en zo samen iedere dag een beetje beter te worden;
  • Stuur je op KPI’s en pak je HR-taken op;
  • Kijk je kritisch naar processen en kom je met verbetervoorstellen;
  • Leg en onderhoud je contact op alle niveaus van de organisatie;
  • Gemiddeld werk je 6 tot 12 maanden bij een klant;
  • Werk je vaak hybride en ben je bereid te werken door het hele land.

Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie voor 32 – 40 uur per week;
  • Salaris dat past bij jouw kennis en ervaring. Het salaris ligt tussen de € 3.500,- en € 4.000,- bruto o.b.v. 40 uur;
  • 25 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling met een werkgeversbijdrage van 8%;
  • Bonusregeling die afhankelijk van het gezamenlijke resultaat tot één maandsalaris bedraagt;
  • Jaarcontract met de intentie tot een langdurige samenwerking;
  • Een werkomgeving waar het credo work hard, play hard echt geleefd wordt. Vrijdag lunchen we gezamenlijk op kantoor en is er ruimte voor intervisie;
  • Kwartaalmeetings en teamuitjes waarin naast kennisdeling, teamontwikkeling, gezelligheid en genieten van goede wijn en spijs in een inspirerende omgeving de prioriteit is;
  • Een opleidingsbudget van € 2.500,- waarbij we aanmoedigen deze in te zetten voor persoonlijke ontwikkeling.

Wat neem je mee?

  • 5+ jaar werkervaring als teammanager in een klantcontactomgeving.
  • Je bent daadkrachtig, staat stevig in je schoenen en je hebt een helicopterview.
  • Je kan er prima mee uit de voeten als nog niet alle HR- en klantprocessen volledig zijn uitgekristalliseerd.
  • Passie voor het coachen, begeleiden en motiveren van medewerkers in een veranderende omgeving.
  • HBO werk-/ denkniveau.

Wil je meer weten of direct solliciteren?

Dan horen we graag vandaag nog van jou! Geen ingewikkelde procedures: je mag bellen, mailen of appen met Lianne van Haeren (HR Adviseur) op 06-45534667 of Lianne@customercontactcompany.nl.

Na ontvangst van je sollicitatie nemen we snel contact met jou op en bellen we je om wat aanvullende vragen te stellen. Vervolgens zal het eerste sollicitatieproces online plaatsvinden met Anke Lutz (Senior Consultant) en Lianne van Haeren (HR).

Daarna volgt een tweede sollicitatieronde, waarbij we je vragen om een casus voor te bereiden.

Hierover later meer.

We kijken uit naar je sollicitatie!