Ben jij een ervaren teammanager met affiniteit met de gezondheidszorg en/of de bancaire sector? Krijg jij energie van het begeleiden van ‘jouw’ medewerkers en het stap voor stap verbeteren van je team langs de as van kwaliteit?

Lijkt het je een mooie uitdaging om voor één van onze opdrachtgevers in Oost-Nederland als interimmanager aan de slag te gaan? Als jij op korte termijn beschikbaar bent dan is deze vacature voor jou! We werken graag met je samen via een tijdelijk contract bij Customer Contact Company, maar als je als ZZP’er aan de slag wilt op deze opdracht(en) is dat ook prima.

We hebben twee functies beschikbaar

1. Teammanager bancaire teams op 3 locaties in Oost-Nederland

  • Stuur je een team van zo’n 25 medewerkers uit de ’bankhal’ aan, die klanten te woord staan aan de balie en via telefoon, maar ook werken aan de algemene werkvoorraad.
  • Werk je met een team dat deels vanuit huis werkt en verspreid zit over de locaties Doetinchem, Groenlo en Zutphen.
  • Werk je zelf meerdere dagen per week op locatie.
  • Ontwikkel je je team op vaardigheden en inhoud samen met de aanwezige senior teammanager.
  • Kijk je intern en extern naar oplossingen om het team nog beter te laten functioneren.

2. Teammanager in klantenservice van gezondheidszorg in Oost-Nederland

  • Stuur je een team van zo’n 25 à 30 medisch geschoolde medewerkers aan die collega’s of patiënten telefonisch of via beeld te woord staan.
  • Begeleid je jouw team op locatie Varsseveld, waarbij je 1 maal in de 2 weken ook de collega-teams in Beilen en Veldhoven bezoekt.
  • Begeleid je het team bij het goed inrichten van het 24-uurs rooster, waarbij je ook de wensen van het team zo veel mogelijk waarborgt.
  • Werk je zelf 36 uur overdag waarbij zo’n 80% van je tijd op locatie.
  • Ontwikkel je het team op vaardigheden en samen met je senior op inhoud.
  • Begeleid je het team in de veranderingen naar een meer zakelijk gestuurd team, waarbij kwaliteit voorop staat, dit alles in een omgeving waar teams na een fusie mogelijk worden samengevoegd.
  • Ben je in staat om de mensen te binden en te boeien en samen te werken aan vermindering van het ziekteverzuim

Voor beide functies geldt dat werken voor Customer Contact Company betekent dat

  • Je onderdeel bent van het team van teammanagers van Customer Contact Company waarbij je van elkaar kunt leren, elkaar helpt en vanuit Customer Contact Company desgewenst training en begeleiding op jouw vakgebied krijgt.
  • We samen werken op basis van een projectcontract, waarbij je tijdelijk in dienst bent bij Customer Contact Company. Het is ook mogelijk om voor deze opdracht aan de slag te gaan als ZZP’er.
  • Spreekt werken voor CCC je aan, maar is deze opdracht of de standplaats nu geen match? Ook dan komen we graag met je in gesprek!

Wat neem je mee?

  • Je bent een ervaren teammanager met ervaring in, en affiniteit met de bancaire sector of affiniteit met de gezondheidszorg.
  • Je bent in staat om je team op een mensgerichte, maar ook zakelijke manier te sturen en ontwikkelen langs de gebruikelijke KPI’s in ons vak.
  • Voor de functie in de gezondheidszorg is het een pré als je ervaring hebt in een organisatie waar net een fusie heeft plaatsgevonden en/of waar je gebruik kon en moest maken van je kennis en ervaring in verandermanagement binnen je team.

Wil je meer weten en solliciteren?

Dan horen we graag vandaag nog van jou! Geen ingewikkelde procedures: je mag bellen, mailen of appen met Anke Lutz op 06-46 72 38 02 / anke.lutz@customercontactcompany.nl.

De vacature sluit vrijdag 28 april a.s. 12.00 uur. De online kennismaking zal plaatsvinden met Anke Lutz (Senior Consultant). Daarna zal er een gesprek plaatsvinden bij onze relatie op locatie. Hierover later meer.

We kijken uit naar je sollicitatie!