Gezocht: Teammanagers met net zo’n grote passie voor klantcontact als wij!

Ben jij ook een echte vakidioot als het gaat om klantcontact en ben je een ervaren teammanager? Heb je ervaren dat elke dag op een klantenservice anders is, maar ook hoe je in zo’n omgeving je team opbouwt en iedere dag een beetje beter en leuker maakt? Ben je op korte termijn beschikbaar om een uitdagende opdracht in te vullen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Wat zoeken wij in jou?

Het opbouwen en (bege)leiden van een team in een klantenservice omgeving is voor jou bekend terrein, ook als nog niet alle HR- en klantprocessen volledig zijn uitgekristalliseerd.

Je gelooft dat ons vak bestaat uit mensenwerk en je bent in staat het beste uit jouw mensen te halen, ze te begeleiden, coachen en zo samen iedere dag een beetje beter te worden.

Het werken in een omgeving waar gewerkt wordt met doelen en de reguliere contactcenter KPI’s is je niet vreemd en je kunt je mensen daar op een leuke manier in meenemen.

Zeker in de huidige tijd, waarbij de opbouw, coaching en begeleiding van je team zowel op locatie als op afstand en online kan plaatsvinden.

Je kent de uitdagingen die dit met zich mee brengt en weet hoe je desondanks een verbonden team kunt neerzetten. Je begrijpt hoe je de mensen binnen jouw team ook bij werken op afstand een continue ontwikkeling kunt laten doormaken naar een steeds betere performance. Dit doe jij op een manier waar je team, maar ook jij zelf blij van wordt!

Ervaring en vaardigheden

  • Je hebt minimaal 2-5 jaar werkervaring als teammanager in een klantcontact omgeving;
  • Je bent communicatief zeer vaardig;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je hebt een goede beheersing van de standaard Officepakketten.

Opleiding

  • Je hebt minimaal een afgeronde opleiding op Hbo-niveau;
  • WFT-basis en/of WFT consumptief krediet is een pré.

Wij bieden

We werken in eerste instantie graag samen op basis van een projectcontract gekoppeld aan de duur van een opdracht, maar sluiten op termijn een meer vaste samenwerking niet uit.  Je ontvangt een marktconform salaris en we bieden je onze Customer Contact Company teamleiders training aan. Daarnaast zorgen we voor een continue begeleiding door ervaren operations managers vanuit Customer Contact Company. In de opdracht werk je minimaal 32 en maximaal 40 uur op flexibele werktijden.

Enthousiast geworden? Meer weten?
Stuur dan even een Whatsapp bericht of email naar Martine van Kalkeren via 06-48 37 43 00 of via martine.van.kalkeren@customercontactcompany.nl. Dan nemen we direct contact met je op.