Jaarlijks organiseren wij de ‘Spring Cup’ voor onze grootste klanten. De ‘Spring Cup’ is een zeilevenement waar we onze klanten op laagdrempelige wijze nog beter leren kennen. Ook onze klanten onderling maken kennis met elkaar en wisselen waardevolle ervaringen uit van hun mooie contact center vak. Wij laten hen tijdens de ‘Spring Cup’ kennismaken met wedstrijdzeilen. Wedstrijdzeilen gebruiken wij als krachtige metafoor voor de aansturing en continue verbetering van een contact center. Dit laten we onze klanten op deze dag zelf ervaren.

Na een korte zeilcursus van max. 10 minuten door Team Heiner gaat iedereen het water op onder begeleiding van een ervaren instructeur. Er worden meerdere zeilwedstrijden gevaren. Elke wedstrijd biedt een unieke ervaring om het in de volgende race weer net iets beter te doen. Doelen stellen, samenwerken, je suf communiceren, evalueren en successen vieren is ‘je actielijst’ aan boord. Een dag vol actie, energie, spanning, plezier, leren en ontmoeten. De dag wordt afgesloten met een borrel, het uitwisselen van (sterke) verhalen, en het uitreiken van onze wisselbeker aan de winnaars van deze dag!

Eneco eMobility wint de 13e editie van de ‘Spring Cup’ 2024

Vrijdag 12 april was het zover, de 13e editie van de Customer Contact Company Spring Cup van 2024 werd gevaren bij Team Heiner in Lelystad.  De winnaar van de dag was met overmacht het team van Eneco eMobility. Van harte gefeliciteerd!

Het team van Eneco e-Mobility op de Spring Cup van Customer Contact Company 2024

De winnaars van de Spring Cup 2024: Eneco eMobility!

Van harte gefeliciteerd!