Mensen die weten hoe je het verschil maakt

Passie en vakmanschap kenmerken uiteraard ook het kernteam van Customer Contact Company en de associates met wie we samenwerken. Elk teamlid beschikt over ruime kennis en ervaring, vaak binnen alle lagen van de klantenservice, van directeur tot teammanager. Dat maakt ons door de wol geverfd. Tegelijkertijd beschikt ieder over de frisse blik en energie die noodzakelijk is om in een verbeterproces het verschil te maken.

Alexander Hamel

Partner

Met een brede ervaring in de telecombranche werd Alexander, als directielid van T-Mobile Nederland, gegrepen door het belang en de uitdaging van klantcontact. Zijn strategisch inzicht zorgt voor succesvolle resultaten in waste call reductie programma’s en zijn operationele kennis wordt gekenmerkt door project- en programma management bij integraties van T-Mobile & Orange, Ziggo & UPC. Alexander is een vernieuwer met een grote betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers. Alexanders passies buiten het werk zijn zeilen, golfen en koken.

Anke Lutz

Consultant

Vanaf haar 22ste levensjaar heeft Anke zowel binnen het contact center als daarbuiten leidinggevende posities bekleed waarbij ze op natuurlijke wijze leiding neemt binnen het team. Dit doet zij door medewerkers centraal te stellen en ruimte te geven zodat zij hun werk op een hoog kwaliteitsniveau zelfstandig kunnen uitvoeren. Daarnaast excelleert ze op het gebied van proces optimalisatie en combineert ze haar kennis van Lean en Six Sigma met haar pragmatische en no-nonsense aanpak. Anke geniet van het maken van mooie reizen, zeilen, duiken en salsa dansen.

Björn van de Voorde

Consultant

Björn heeft ruime ervaring in het leiden van contact centers, met bewezen resultaten bij gerenommeerde bedrijven zoals Douwe Egberts, Xerox en ABN AMRO. Gecombineerd met zijn achtergrond in Change Management en HR, maakt dit hem een waardevolle partner voor organisaties die streven naar duurzame verbetering en hoogwaardig klantcontact. Hij spreekt zowel de taal van de vloer als de boardroom, en slaagt erin om deze met elkaar te verbinden. Met een gezonde dosis ambitie en humor staat hij dagelijks klaar om de klantenservice naar nieuwe hoogten te tillen. Naast werk en gezin is Björn gepassioneerd over verduurzaming en vind je hem het liefst onder water op zoek naar spectaculaire duik-ervaringen.

Emma Krijnen

Consultant

De ervaring in klantcontact bij een snelgroeiend bedrijf zoals Coolblue en bij een gevestigd bedrijf zoals Albert Heijn combineert Emma door pragmatische en schaalbare oplossingen in te zetten. Emma heeft niet alleen binnen klantcontact ervaring, maar ook in het schaalbaar maken van logistieke processen en teams. Naast operatie en procesverbetering heeft ze ruime ervaring binnen customer journeys en experience waar het verbeteren van klanttevredenheid centraal staat. Elke dag een stap zetten om een proces of afdeling te verbeteren waar niet alleen de medewerkers van profiteren maar juist ook de klant. Naast werk houdt ze er van om bezig te zijn met eten, maar ook de handen uit de mouwen te steken met klussen.

Gerrit Dekker

Partner

Met ruim 20 jaar contact center ervaring in binnen- en buitenland weet Gerrit als geen ander hoe een customer contact center een toegevoegde waarde kan worden voor andere afdelingen. Als directeur van een aantal grote (> 1000+ seats) inhouse klantenservices heeft hij omvangrijke veranderingstrajecten doorgevoerd die met klinkende resultaten zijn afgesloten. Hij heeft een groot inspirerend vermogen en een passionele en praktische visie op de inrichting van customer contact centers. Naast zijn werk zijn Gerrits grote passies zeilen en duiken.

Hans Nieuwenweg

Consultant

Hans’ drive is mensen met veel plezier hun werkzaamheden te laten doen in het contactcenter. Met ruim 20 jaar ervaring binnen de verschillende facetten van het klantcontact heeft Hans zijn resultaatgerichtheid laten zien op het gebied van klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid en het terugdringen van de kosten door de medewerkers in hun kracht te zetten. Zijn doortastend vermogen, humor en innovativiteit zijn kenmerkend voor de projecten die Hans heeft uitgevoerd. Naast zijn werk is zijn gezinsleven van onschatbaar belang en geniet hij van vakanties in Italië.

Jasper van den Nouweland

Consultant

Jasper staat voor energie, humor en resultaten. Hij stelt de klant voorop en geeft om de mensen met wie hij werkt. Daarnaast wil hij weten hoe het echt zit en brengt in chaotische of ondoorzichtige omgevingen snel structuur aan om vervolgens vanuit rust en beheersing veranderingen te organiseren. Het succesvol inzetten van klantenservice technieken is voor hem niet beperkt tot contact centers. Zo heeft hij al in de gezondheidszorg laten zien, dat in alle omgevingen waar gewerkt wordt met klanten, ze zeer succesvol toepasbaar zijn. Zijn grootste energiebron is zijn gezin en daarnaast staat hij heel graag op de surfplank.

Kishan Goedan

Consultant

Als oud-Coolblue’er heeft Kishan altijd één belangrijke vraag in gedachten: wat vindt de klant hiervan? In combinatie met zijn commerciële drive en creativiteit leidt dat tot oplossingen waar zowel organisaties als klanten blij van worden. Dankzij jarenlange ervaring als leider in snelgroeiende organisaties en zijn scherpe oog voor kwaliteit en talent, weet Kishan hoe hij succesvolle afdelingen kan inrichten en ontwikkelen. In zijn vrije tijd geniet Kishan van reizen, wint hij elke filmquiz en verdiept hij zich graag in de ontwikkelingen van de mens in relatie tot de technologie van de toekomst.

Martine van Kalkeren

Chef de Bureau

Martine heeft brede ervaring in officemanagement en hanteert van harte het motto van The A-Teams Hannibal ‘I love it when a plan comes together’. Regelen, organiseren, structureren, faciliteren, plannen van A tot Z. Haar ‘drive’ is om mensen het gevoel te geven dat ze alles los kunnen laten omdat overal voor gezorgd wordt. Daarnaast ligt haar kracht in het zorgen voor verbinding, bijdragen aan een ontspannen sfeer en het werkende leven veraangenamen voor de organisatie en collega’s. In haar vrije tijd geniet ze van uitjes met het gezin, klussen, schilderen, stijldansen en city-trips met vriendinnen.

Robbert Wierema

Partner

Een people manager in hart en nieren met een grote affiniteit voor groepsprocessen en medewerkersontwikkeling. Robbert is zeer succesvol als project- en lijnmanager in customer contact centers. Zijn vermogen om teams te smeden in combinatie met een groot organiserend talent, zijn energie en een nimmer aflatend doorzettingsvermogen zijn van grote waarde in grootschalige veranderprojecten. Robbert is in zijn vrije tijd een gepassioneerd zeiler.

Ylaine Noël

Teammanager

Ylaine is een ervaren Teammanager en een proactieve projectmanager met een sterke focus op resultaat. Zij heeft een uitgebreide kennis op het gebied van coaching, financiële dienstverlening, procesverbetering, verandermanagement en communicatieve vaardigheden. Tijdens haar carrière heeft zij de kans gehad om veel projecten op verschillende gebieden uit te voeren. Dit geeft haar de mogelijkheid om te begrijpen hoe elke afdeling binnen de organisatie werkt en wat de beste manieren zijn om samen te werken.