Mensen die weten hoe je het verschil maakt

Passie en vakmanschap kenmerken uiteraard ook het kernteam van Customer Contact Company en de associates met wie we samenwerken. Elk teamlid beschikt over ruime kennis en ervaring, vaak binnen alle lagen van de klantenservice, van directeur tot teammanager. Dat maakt ons door de wol geverfd. Tegelijkertijd beschikt ieder over de frisse blik en energie die noodzakelijk is om in een verbeterproces het verschil te maken.

Gerrit Dekker

Partner

Met ruim 20 jaar contact center ervaring in binnen- en buitenland weet Gerrit als geen ander hoe een customer contact center een toegevoegde waarde kan worden voor andere afdelingen. Als directeur van een aantal grote (> 1000+ seats) inhouse klantenservices heeft hij omvangrijke veranderingstrajecten doorgevoerd die met klinkende resultaten zijn afgesloten. Hij heeft een groot inspirerend vermogen en een passionele en praktische visie op de inrichting van customer contact centers. Naast zijn werk zijn Gerrits grote passies zeilen en duiken.

Robbert Wierema

Partner

Een people manager in hart en nieren met een grote affiniteit voor groepsprocessen en medewerkersontwikkeling. Robbert is zeer succesvol als project- en lijnmanager in customer contact centers. Zijn vermogen om teams te smeden in combinatie met een groot organiserend talent, zijn energie en een nimmer aflatend doorzettingsvermogen zijn van grote waarde in grootschalige veranderprojecten. Robbert is in zijn vrije tijd een gepassioneerd zeiler.

Alexander Hamel

Partner

Met een brede ervaring in de telecombranche werd Alexander, als directielid van T-Mobile Nederland, gegrepen door het belang en de uitdaging van klantcontact. Zijn strategisch inzicht zorgt voor succesvolle resultaten in waste call reductie programma’s en zijn operationele kennis wordt gekenmerkt door project- en programma management bij integraties van T-Mobile & Orange, Ziggo & UPC. Alexander is een vernieuwer met een grote betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers. Alexanders passies buiten het werk zijn zeilen, golfen en koken.

Anke Lutz

Senior Consultant

Vanaf haar 22ste levensjaar heeft Anke zowel binnen het contact center als daarbuiten leidinggevende posities bekleed waarbij ze op natuurlijke wijze leiding neemt binnen het team. Dit doet zij door medewerkers centraal te stellen en ruimte te geven zodat zij hun werk op een hoog kwaliteitsniveau zelfstandig kunnen uitvoeren. Daarnaast excelleert ze op het gebied van proces optimalisatie en combineert ze haar kennis van Lean en Six Sigma met haar pragmatische en no-nonsense aanpak. Anke geniet van het maken van mooie reizen, zeilen, duiken en salsa dansen.

Hans Nieuwenweg

Senior Consultant

Hans’ drive is mensen met veel plezier hun werkzaamheden te laten doen in het contactcenter. Met ruim 20 jaar ervaring binnen de verschillende facetten van het klantcontact heeft Hans zijn resultaatgerichtheid laten zien op het gebied van klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid en het terugdringen van de kosten door de medewerkers in hun kracht te zetten. Zijn doortastend vermogen, humor en innovativiteit zijn kenmerkend voor de projecten die Hans heeft uitgevoerd. Naast zijn werk is zijn gezinsleven van onschatbaar belang en geniet hij van vakanties in Italië.

Jasper van den Nouweland

Senior Consultant

Jasper staat voor energie, humor en resultaten. Hij stelt de klant voorop en geeft om de mensen met wie hij werkt. Daarnaast wil hij weten hoe het echt zit en brengt in chaotische of ondoorzichtige omgevingen snel structuur aan om vervolgens vanuit rust en beheersing veranderingen te organiseren. Het succesvol inzetten van klantenservice technieken is voor hem niet beperkt tot contact centers. Zo heeft hij al in de gezondheidszorg laten zien, dat in alle omgevingen waar gewerkt wordt met klanten, ze zeer succesvol toepasbaar zijn. Zijn grootste energiebron is zijn gezin en daarnaast staat hij heel graag op de surfplank.

Irene Durieux

Senior Consultant

Irene is een energieke, enthousiaste leider die passie heeft voor de dynamiek van contact centers. Zij ziet altijd kansen voor het verbeteren van klantbediening en realiseert graag resultaten. Dit is de rode draad in haar ervaring in zowel project- als operatiemanagement. Door haar open communicatie en betrokkenheid richting teams maakt zij gemakkelijk verbinding en weet mensen op energieke wijze mee te nemen in een verandering. Irene houdt van zeilen, snowboarden, is Ibiza-fan en geniet ervan om met neefjes en nichtjes erop uit te gaan voor een sportieve of gezellige activiteit.

Sandra van Die

Senior Consultant

Sandra heeft een can-do mentaliteit waarmee ze, enthousiast en recht door zee, focust op het continu verbeteren van de klantketen. Ze heeft ruim 20 jaar ervaring in diverse rollen in back- en frontoffices waarbij ze als geen ander de talenten en ideeën van mensen met elkaar in verbinding weet te brengen. Echt contact is hierbij haar motto! Familie is van groot belang en in haar vrije tijd geniet zij samen met haar partner van de camper, die ze bij voorkeur bij een boer neerzet, om vervolgens op de fiets de omgeving te verkennen.

Jan Peter Steenbergen

Senior Consultant

Enthousiaste energieke contact center professional met ruime ervaring in het leiden en opzetten van klantenservices. Jan Peter werkt met de overtuiging dat vertrouwen geven, discretie en oprechte aandacht de belangrijkste pijlers zijn om aan teamleden succesvol leiding te geven. Hij koppelt dit aan duidelijke verwachtingen en doelstellingen. Jan Peter is sterk gericht op teamdynamiek & -ontwikkeling en is in staat collega’s mee te krijgen tijdens transities. Jan Peter is ervan overtuigd dat humor en plezier bijdragen aan een optimaal werkklimaat, waarin collega’s zich kunnen ontwikkelen. Een klimaat waarin wordt nagestreefd ‘het werk’ elke dag een beetje beter te doen.

Martine van Kalkeren

Chef de bureau

Martine heeft brede ervaring in officemanagement en hanteert van harte het motto van The A-Teams Hannibal ‘I love it when a plan comes together’. Regelen, organiseren, structureren, faciliteren, plannen van A tot Z. Haar ‘drive’ is om mensen het gevoel te geven dat ze alles los kunnen laten omdat overal voor gezorgd wordt. Daarnaast ligt haar kracht in het zorgen voor verbinding, bijdragen aan een ontspannen sfeer en het werkende leven veraangenamen voor de organisatie en collega’s. In haar vrije tijd geniet ze van uitjes met het gezin, klussen, schilderen, stijldansen en city-trips met vriendinnen.