Meesters in klantcontact management

Samen met een aantal van onze opdrachtgevers hebben wij vastgesteld dat er een gebrek is aan praktijkgerichte training specifiek voor managers in een klantenservice organisatie. Daarom hebben wij een training ontwikkeld die in korte tijd vaardigheden ontwikkelt voor het realiseren van snelle, zichtbare en constante verbetering. De training wordt gegeven in drie of vier blokken en is beschikbaar voor bedrijven als in company training of voor individuele managers op inschrijving.

Wilt u meer informatie over deze training?

Meesters in verbetermanagement

Deze training is ontwikkeld voor stafmedewerkers met als taak het continu verbeteren van processen en het op een projectmatige wijze implementeren van oplossingen binnen de organisatie. Deze training is pragmatisch en gericht op de praktijk waardoor het geleerde direct in de praktijk toegepast kan worden. Wij gebruiken voorbeelden, oefeningen en casuïstiek uit de praktijk en leggen de nadruk op oefenen, zelf ervaren, verbeteren en weer over doen. Hierdoor zijn onze trainingen effectief en worden zij gewaardeerd met een hoge score door deelnemers.

Wil je meer informatie over deze training?