‘Zo kan ik ’t ook!’ – Klanttevredenheidsonderzoek Zo kan ik het ook! In december kocht ik online twee bijzettafels. Op de website stond de bekende “voor een bepaalde tijd besteld, morgen in huis”... 25 februari 2021
Pareltjes Een van de leukste onderdelen van mijn vak is het meeluisteren van gesprekken. Ook in het afgelopen jaar heb ik weer heel veel gesprekken mogen beluisteren,... 2 februari 2021
Snelkookpan In twee dagen vertellen je klanten welke processen verbeterd kunnen worden Ook in 2020 hebben wij een behoorlijk aantal Pressure Cookers voor onze opdrachtgevers georganiseerd. Een... 14 januari 2021
Zo toveren uitvoeringsorganisaties weer een glimlach op het gezicht van de klant In oktober startte het parlementaire onderzoek naar het functioneren van uitvoeringsorganisaties van de Rijksoverheid. Er zijn bij deze organisaties veel problemen die de burger raken. Na... 18 november 2020
Zelfsturende teams Wij krijgen vrij regelmatig vragen over zelfsturende teams in klantcontact. Je leest veel artikelen over de successen en soms hoor je iets als het niet helemaal... 29 oktober 2020
Continu verbeteren is een proces van vallen en opstaan Meestal vind je online alleen de succesverhalen terug. Allemaal geweldig, maar ook een beetje saai niet? En niet echt realistisch. Beter worden is een proces van... 20 oktober 2020