Luister naar je klanten! Van feedback naar actie Klantcontact omzetten naar nieuwe kansen en verbeterde klanttevredenheid Stel je voor: Je gaat naar een restaurant voor een avondje uit. De problemen beginnen al bij binnenkomst... 26 april 2024
Zijn er overeenkomsten tussen het managen van een klantcontact team en een rubgy team? Volgens Jasper wel! Naast mijn werk bij Customer Contact Company heb ik een soort van tweede baan als rugby jeugdtrainer / coach van een geweldige groep speler van U16!... 3 november 2023
Kwaliteit leveren aan de telefoon een uitdaging? Mik hoger en ga, net als Bonusan, voor een legendarische klantenservice Bonusan is een oerhollands familiebedrijf dat sinds 1966 voedingssupplementen van topkwaliteit verkoopt en nu ook internationaal flink aan de weg timmert. De missie? Een gezonder en... 3 oktober 2023
De 7 stappen voor een goede klachtenafhandeling Mijn twee passies gastvrijheid en klachtmanagement kwamen laatst mooi samen toen wij eindelijk weer eens een date night hadden. Mijn initiële ervaringen waren slecht en toch... 23 juni 2023
Boot van de zaak Waarom? Daarom! “Waarom heeft Customer Contact Company een wedstrijdzeiljacht?” Dit is een vraag die regelmatig aan ons wordt gesteld. Het antwoord bestaat uit meerdere delen. Een... 5 april 2023
Andere aanpak voor de uitdagende arbeidsmarkt Krapte op de arbeidsmarkt Hoewel een recent artikel in CustomerFirst meldt: “Aantal vacatures klantenservice dalen”, zeggen bijna al onze relaties dat het vinden van nieuwe medewerkers... 27 februari 2023