Werken bij
Werken bij CCC
Bij ons draait het naast klantenservice ook om jouw ontwikkeling en werkplezier.

Geniet jij van de dynamiek binnen een (klanten)serviceomgeving en ben jij elke dag bezig om klantcontact te verbeteren? Ben jij toe aan een volgende stap als adviseur en/of interim manager en wil je deel uitmaken van een team van meesters in klantcontact? Dan maken wij graag kennis met jou!
Wij geloven in de balans tussen werk en plezier
Een hechte, enthousiaste cultuur
Bij CCC ben je nooit alleen. We werken samen, delen successen en staan klaar om elkaar te helpen.
Ontwikkeling staat centraal
Je krijgt bij ons volop ruimte om te groeien. Of het nu via trainingen, coaching of uitdagende projecten is – jouw ontwikkeling is voor ons belangrijk.
Afwisseling en uitdaging
Bij ons werk je met verschillende opdrachtgevers, elke keer weer een nieuwe uitdaging. Geen dag is hetzelfde!
Flexibiliteit
Of je nu op kantoor werkt of vanuit huis, wij geven je de ruimte om je werk te doen op de manier die het beste bij jou past.
“Werken bij CCC betekent dat ik elke dag klantenservice organisaties help het elke dag een beetje beter te doen. Voor medewerkers, klanten en het bedrijf zelf. Zelfstandig op een opdracht met een grote groep meesters achter mij waar ik mee kan sparren over de uitdagingen van ons vak.”
"Gezien worden, is voor mij onderdeel van het werken bij CCC. Er wordt gekeken waar jij in je kracht staat en er is ruimte voor de unieke voorkeuren, valkuilen en karakters van jou als mens. Een goede portie uitdaging en afwisseling motiveren mij om elke dag met plezier aan de slag te gaan. Je komt iets brengen, maar je haalt óók een hoop!"
"Werken bij CCC betekent dat je op een bevlogen, pragmatische en vooral ook mensgerichte manier het verschil kan maken binnen Contact Centers."
Jouw groei bij CCC
We investeren in jou! Bij CCC vinden we persoonlijke ontwikkeling belangrijk. Daarom bieden we uitgebreide mogelijkheden om te leren en te groeien, zoals:
- Maatwerk trainingen en opleidingen
- Coaching door ervaren professionals
- Ruimte voor jouw eigen ideeën en initiatieven
- Toegang tot een netwerk van inspirerende collega’s en opdrachtgevers
Klaar voor de volgende stap?
Dit zijn onze huidige vacatures. Staat jouw droombaan er niet bij? Stuur ons een open sollicitatie en we houden je op de hoogte van nieuwe kansen.
Bij ons staat klantenservice gelijk aan plezier. Wij zijn meesters in klantcontact en hanteren daarbij een bevlogen, menselijke en pragmatische aanpak. Als Consultant Customer Service a.i. navigeer jij autonoom tussen uiteenlopende vraagstukken binnen klantenserviceoperaties. Of het nu gaat om het ontwerpen van een klantenservice, procesoptimalisatie, het aansturen van een team, workforce management of operationeel management, jij klaart de klus.
Bij CCC geloven we dat klantcontact leuk kan zijn. Als Office Manager speel jij een cruciale rol in het ondersteunen van onze professionals, zowel binnen ons eigen team als bij de inzet van zzp’ers bij opdrachtgevers. Jij zorgt ervoor dat onze interimconsultants en teammanagers zich volledig kunnen richten op hun opdrachten en de verdere ontwikkeling van de organisatie.
Ben jij een organisatorisch talent met oog voor detail en word jij blij van het ontzorgen van anderen? Houd jij ervan om alles achter de schermen tot in de puntjes te regelen, zodat de meesters in klantcontact zich kunnen focussen op wat ze het liefste doen? Dan is dit de functie voor jou!
Bij ons staat klantenservice gelijk aan plezier. Wij zijn meesters in klantcontact en hanteren daarbij een bevlogen, menselijke en pragmatische aanpak. Als Senior Teammanager Klantcontact navigeer jij autonoom tussen uiteenlopende vraagstukken binnen klantenserviceoperaties. Of het nu gaat om het coachen van je medewerkers, procesoptimalisatie, het aansturen van een team, samenwerken met workforce management of operationeel management, jij klaart de klus.
Wij zijn meesters in klantcontact en bij ons staat klantenservice gelijk aan plezier. Wij zijn interim managers en consultants bij uiteenlopende opdrachtgevers. Staat jouw droombaan er niet tussen? Stuur ons een open sollicitatie en we nemen contact met je op wanneer we een vacature die bij jou past hebben.
Dit mag jij van de sollicitatieprocedure verwachten
Snelle reactie op jouw sollicitatie
Binnen een week laten we je weten of we de procedure willen starten met jou.
Eerste sollicitatiegesprek
Je spreekt (online) met een van onze senior Consultants en onze HR Manager Lianne van Haeren. Wij checken of je in een gesprek net zo goed past bij CCC als op papier. Jij doet hetzelfde andersom.
Tweede gesprek
Voor dit gesprek vragen we je om een casus voor te bereiden. Je spreekt 2 andere collega’s bij ons op kantoor die aan de hand van de casus je vaardigheden als adviseur en interim manager beoordelen. Voor jou een kans om te bevestigen dat dit het werk is wat jij wilt doen.
Assessment en referenties
Je wordt uitgenodigd voor een assessment bij GITP. Dit bestaat uit het invullen van een aantal tests en een gesprek met een assessor van GITP. We vragen je ook een aantal referenties te verstrekken waar we contact mee op kunnen nemen.
Voorstel
Zijn we beide enthousiast? Dan doen we je een mooi voorstel en gaan in gesprek of we jou mogen verwelkomen!
JA? Onboarding!
Is het van beide kanten een volmondig JA? Dan starten we je onboarding en dompelen we je onder in de wereld van CCC. Welkom aan boord!
Je mag altijd bellen, mailen of appen
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.