Projectleider inrichting nieuwe klantenservice ‘Ken je klant’

Contact Center ABN AMRO moest binnen afzienbare tijd een volledig nieuwe unit operationeel krijgen. Als onderdeel van het ...
Bekijk case...

Operationeel manager Contact Center ‘Ken je klant’

Customer Contact Company heeft de vervolgopdracht gekregen na de projectfase van het opzetten van een nieuwe klantenservice. ...
Bekijk case...

Onderzoek en optimalisering klachtmanagement

In opdracht van senior managers van het Contact Center Dagelijkse Bankzaken en Operations is een onderzoek uitgevoerd naar de ...
Bekijk case...

Manager Traffic Management

Customer Contact Company is gevraagd de functie van Manager Trafficmanagement a.i. te vervullen. Naast de aansturing van de ...
Bekijk case...

Training Operationele Sturing en Verbetermanagement

Een onderdeel van de invoering van het nieuwe model Operationeel Management was het verzorgen van een intensieve, ...
Bekijk case...

Project Management invoering Operationeel Management

Customer Contact Company heeft de opdracht gekregen de implementatie van het nieuwe model van Operationeel Management te ...
Bekijk case...

Onderzoek en advisering optimalisering capaciteitsmanagement

In opdracht van zowel de manager forecast & planning als de Business Manager 'Wonen', is een onderzoek uitgevoerd naar de ...
Bekijk case...