Voor Salta bood Customer Contact Company een interim teammanager aan. Naast het leiding geven aan het team(s) was het de bedoeling om met een verse blik de organisatie en collega teammanagers te inspireren hoe je als leidinggevende kunt opereren binnen een klantcontact omgeving.
Resultaten
Er zijn mooie resultaten behaald. Hieronder een opsomming van de meest in het oog springende:
- Meer verantwoordelijkheid beleggen bij de medewerkers binnen het team. Daardoor werd het werk leuker, wat zorgde voor minder uitstroom t.o.v. van de andere teams.
- Met de inzichten van de WFM Consultant van Customer Contact Company de resultaten & inzichten vertaald naar de werkvloer voor zowel teammanagers als medewerkers.
- Drijvende kracht bij het implementeren van dagsturing & roostering.
- Volwassenheid bij de overige teammanagers gecreëerd door met elkaar positief kritisch te kijken naar (nieuwe) initiatieven.
- Aanbrengen van de randvoorwaarden (structuur, discipline etc.) voor de teammanagers overleggen.