Meesters in klantcontact
Het verbeteren van klantenservice is onze passie.
Of het nu gaat om teams vanaf 50 man of teams met meer dan 500.
Wij hebben altijd de juiste oplossing.

Met meer dan 30 jaar ervaring zien we dat klantcontact vaak dezelfde uitdagingen kent: overvolle inboxen, lange wachttijden en gefrustreerde klanten.
We zijn gepassioneerd om deze problemen aan te pakken en te verbeteren voor de teams die dagelijks klaarstaan, de klanten die hulp nodig hebben en de eindgebruikers die een positieve ervaring verdienen.
Wij helpen je graag verder
Amet velit vel vulputate sit non vitae non morbi nunc. Egestas duis diam convallis malesuada. Pellentesque mauris odio lorem turpis dui ornare rhoncus cras. Amet accumsan hendrerit risus ut. Pellentesque arcu ut?
We zijn trots dat we in de afgelopen jaren mooie klanten hebben mogen helpen
Hoe wij met onze diensten klantenservices verbeteren
Interim management
At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.
Advies & consultancy
At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.
Trainingen
At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.
Werving & selectie
At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.
Subheading of content columns
Hoe wij met onze diensten klantenservices verbeteren
And there is even an short intro text
Heading column 1
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec mollis et tellus quis iaculis.
A longer heading for column two to use
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec mollis et tellus quis iaculis.
Heading 3
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec mollis et tellus quis iaculis.
Werving & selectie
At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.
Subheading of content columns
Hoe wij met onze diensten klantenservices verbeteren
And there is even an short intro text
A longer heading for column two to use
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec mollis et tellus quis iaculis.
Heading 3
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec mollis et tellus quis iaculis.
Werving & selectie
At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.
Subheading of content columns
Hoe wij met onze diensten klantenservices verbeteren
And there is even an short intro text
Een greep uit onze expertises
Elk bedrijf is uniek en elke klantenservie is uniek. Vandaar dat wij alltijd een combinatie inzetten van onze expertisess… In id sit nullam lorem pharetra scelerisque. Donec enim ac aliquet metus at nullam. Dignissim odio eget fermentum quam.
Keertje koffie drinken?
Zo begon het ook voor de 200+ bedrijven die we hebben geholpen met hun klantenservice.
Je mag altijd bellen, mailen of appen
Hans Nieuwenweg
Senior Consultant en coördinator Teammanagers
Telefoonnummer +31 (0)12 456 789
E-mail [email protected]
360 klantenservice scan
Met onze jarenlange ervaring voeren we een grondige scan uit binnen je bedrijf om te beoordelen hoe je klantenservice presteert. We identificeren sterke punten en verbeterpunten en bieden concrete adviezen om je klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Geïnteresseerd?
Lianne van Haeren
HR-recruitmentspecialist
Telefoonnummer +31 (0)12 456 789
E-mail [email protected]
Verdiep je kennis met onze whitepapers
Ontdek waardevolle inzichten en diepgaande analyses over klantcontact. Onze uitgebreide collectie whitepapers biedt je alle informatie die je nodig hebt om je klantenservice te optimaliseren.
- Succesvolle implementatie van AI in klantenservice
- De toekomst van Workforce Management
Met kennis en ervaring helpen om de organisatie nog een beetje beter te maken.
In id sit nullam lorem pharetra scelerisque. Donec enim ac aliquet metus at nullam. Dignissim odio eget fermentum quam. Ac etiam aliquam non egestas quis. Ultricies purus est risus sed aliquam odio. Viverra orci nisl amet enim mi.
Hoe groot is jouw klantenservice?
Mijn team bestaat uit minder dan 100 mensen
Of kom een kopje koffie drinken?
Amet velit vel vulputate sit non vitae non morbi nunc. Egestas duis diam convallis malesuada pellentesque mauris odio lorem turpis.
“De professionaliteit en expertise van Customer Contact Company kwamen duidelijk naar voren, waardoor we snel en effectief verbeteringen konden doorvoeren. Hun brede ervaring zorgde voor direct merkbare impact in onze klantcontactprocessen."
Meer weten over hoe we Kamera express hebben geholpen?
Bekijk de volledige klantcase"Customer Contact Company heeft ons geholpen onze workforce management processen te optimaliseren, waardoor we nu veel nauwkeuriger kunnen plannen en beheren. Dankzij hun expertise hebben we niet alleen de efficiëntie verhoogd, maar ook de klanttevredenheid aanzienlijk verbeterd."
hogere klanttevredenheid
daling in telefonie naar de klantenservice
verbetering van de kosten
Wat we voor ABN-AMRO hebben gedaan
Voor ABN AMRO Contact Center – Daily Contacts bood Customer Contact Company interim teamleads klantenservice aan. De teamleads zijn hard nodig gezien het hogere volume aan telefonische contacten. Zij zijn verantwoordelijk voor de detacheringteams die tijdelijk ingezet worden om de drukte op te vangen. Naast het tonen van facilitair leiderschap en het binden, boeien, en behouden van medewerkers en gedetacheerden, gelden ook doelstellingen op de pijlers efficiency, kwaliteit en sales.
Voor ABN AMRO Contact Center – Daily Contacts bood Customer Contact Company interim teamleads klantenservice aan. De teamleads zijn hard nodig gezien het hogere volume aan telefonische contacten. Zij zijn verantwoordelijk voor de detacheringteams die tijdelijk ingezet worden om de drukte op te vangen. Naast het tonen van facilitair leiderschap en het binden, boeien, en behouden van medewerkers en gedetacheerden, gelden ook doelstellingen op de pijlers efficiency, kwaliteit en sales.
Voor ABN AMRO Contact Center – Daily Contacts bood Customer Contact Company interim teamleads klantenservice aan. De teamleads zijn hard nodig gezien het hogere volume aan telefonische contacten. Zij zijn verantwoordelijk voor de detacheringteams die tijdelijk ingezet worden om de drukte op te vangen. Naast het tonen van facilitair leiderschap en het binden, boeien, en behouden van medewerkers en gedetacheerden, gelden ook doelstellingen op de pijlers efficiency, kwaliteit en sales.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.