Meesters in klantcontact

Het verbeteren van klantenservice is onze passie.
Of het nu gaat om teams vanaf 50 man of teams met meer dan 500.
Wij hebben altijd de juiste oplossing.

Ccc business lifestyle srgb 300dpi 2024 q4 mrg 1094

Met meer dan 30 jaar ervaring zien we dat klantcontact vaak dezelfde uitdagingen kent: overvolle inboxen, lange wachttijden en gefrustreerde klanten.

We zijn gepassioneerd om deze problemen aan te pakken en te verbeteren voor de teams die dagelijks klaarstaan, de klanten die hulp nodig hebben en de eindgebruikers die een positieve ervaring verdienen.

Wij helpen je graag verder

Amet velit vel vulputate sit non vitae non morbi nunc. Egestas duis diam convallis malesuada. Pellentesque mauris odio lorem turpis dui ornare rhoncus cras. Amet accumsan hendrerit risus ut. Pellentesque arcu ut?

Neem contact op

We zijn trots dat we in de afgelopen jaren mooie klanten hebben mogen helpen

Hoe wij met onze diensten klantenservices verbeteren

Interim management

At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.

Advies & consultancy

At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.

Trainingen

At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.

Werving & selectie

At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.

Subheading of content columns

Hoe wij met onze diensten klantenservices verbeteren

And there is even an short intro text

Subheading

Heading column 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec mollis et tellus quis iaculis.

Subheading

A longer heading for column two to use

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec mollis et tellus quis iaculis.

Subheading

Heading 3

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec mollis et tellus quis iaculis.

Werving & selectie

At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.

Subheading of content columns

Hoe wij met onze diensten klantenservices verbeteren

And there is even an short intro text

Subheading

A longer heading for column two to use

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec mollis et tellus quis iaculis.

Subheading

Heading 3

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec mollis et tellus quis iaculis.

Werving & selectie

At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.

Subheading of content columns

Hoe wij met onze diensten klantenservices verbeteren

And there is even an short intro text

Subheading

Heading 3

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec mollis et tellus quis iaculis.

Werving & selectie

At habitasse risus aliquet nisi eu. Quis malesuada ac nisi fermentum elementum vitae blandit velit felis. Id orci venenatis odio id. Odio.

Een greep uit onze expertises

Elk bedrijf is uniek en elke klantenservie is uniek. Vandaar dat wij alltijd een combinatie inzetten van onze expertisess… In id sit nullam lorem pharetra scelerisque. Donec enim ac aliquet metus at nullam. Dignissim odio eget fermentum quam.

Keertje koffie drinken?

Zo begon het ook voor de 200+ bedrijven die we hebben geholpen met hun klantenservice.

Neem contact op

Je mag altijd bellen, mailen of appen

Ellipse 36
Hans Nieuwenweg
Senior Consultant en coördinator Teammanagers

360 klantenservice scan

Met onze jarenlange ervaring voeren we een grondige scan uit binnen je bedrijf om te beoordelen hoe je klantenservice presteert. We identificeren sterke punten en verbeterpunten en bieden concrete adviezen om je klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Geïnteresseerd?

Wat houd de scan in?
Ellipse 36 1
Lianne van Haeren
HR-recruitmentspecialist

Verdiep je kennis met onze whitepapers

Ontdek waardevolle inzichten en diepgaande analyses over klantcontact. Onze uitgebreide collectie whitepapers biedt je alle informatie die je nodig hebt om je klantenservice te optimaliseren.

  • Succesvolle implementatie van AI in klantenservice
  • De toekomst van Workforce Management
Download nu de whitepapers

Met kennis en ervaring helpen om de organisatie nog een beetje beter te maken.

In id sit nullam lorem pharetra scelerisque. Donec enim ac aliquet metus at nullam. Dignissim odio eget fermentum quam. Ac etiam aliquam non egestas quis. Ultricies purus est risus sed aliquam odio. Viverra orci nisl amet enim mi.

Of kom een kopje koffie drinken?

Amet velit vel vulputate sit non vitae non morbi nunc. Egestas duis diam convallis malesuada pellentesque mauris odio lorem turpis.

40
%
hogere klanttevredenheid
19
%
daling in telefonie naar de klantenservice
40
%
verbetering van de kosten

Wat we voor ABN-AMRO hebben gedaan

Voor ABN AMRO Contact Center – Daily Contacts bood Customer Contact Company interim teamleads klantenservice aan. De teamleads zijn hard nodig gezien het hogere volume aan telefonische contacten. Zij zijn verantwoordelijk voor de detacheringteams die tijdelijk ingezet worden om de drukte op te vangen. Naast het tonen van facilitair leiderschap en het binden, boeien, en behouden van medewerkers en gedetacheerden, gelden ook doelstellingen op de pijlers efficiency, kwaliteit en sales.

Voor ABN AMRO Contact Center – Daily Contacts bood Customer Contact Company interim teamleads klantenservice aan. De teamleads zijn hard nodig gezien het hogere volume aan telefonische contacten. Zij zijn verantwoordelijk voor de detacheringteams die tijdelijk ingezet worden om de drukte op te vangen. Naast het tonen van facilitair leiderschap en het binden, boeien, en behouden van medewerkers en gedetacheerden, gelden ook doelstellingen op de pijlers efficiency, kwaliteit en sales.

Voor ABN AMRO Contact Center – Daily Contacts bood Customer Contact Company interim teamleads klantenservice aan. De teamleads zijn hard nodig gezien het hogere volume aan telefonische contacten. Zij zijn verantwoordelijk voor de detacheringteams die tijdelijk ingezet worden om de drukte op te vangen. Naast het tonen van facilitair leiderschap en het binden, boeien, en behouden van medewerkers en gedetacheerden, gelden ook doelstellingen op de pijlers efficiency, kwaliteit en sales.