Trainingen
Leuk, leerzaam en gericht op blijvende impact.

Het runnen van een succesvolle klantenservice is een vak apart. Daarom bieden wij trainingen die zich volledig richten op de besturing van klantcontactteams en -afdelingen. Van dagsturing tot coaching: onze trainingen geven je de praktische tools en vaardigheden om je werk beter en efficiënter te doen. Met een unieke zeilervaring als kers op de taart!
Complete training
Van dagsturing tot coaching van individuen en teams. Onze trainingen bestaan uit modules die je alle vaardigheden leren voor het succesvol leiden van een klantenservice-afdeling.
Op maat voor jou
Onze modules zijn aanpasbaar aan de specifieke behoeften van jouw organisatie. Of je nu je hele team inclusief staf wilt laten trainen of alleen een paar teammanagers.
Actief leren met praktijkoefeningen
Van simulaties tot unieke module op het water. De praktijkgerichte onderdelen maken het leren niet alleen effectief, maar ook een ervaring om nooit te vergeten.
Voor teams en individuen
Samen een training meemaken, vergroot de kennis en schept een band. Perfect dus, voor je team. Ook voor individuele klantenservice professionals organiseren we trainingsgroepen.
Keertje koffie drinken?
Zo begon het ook voor de vele bedrijven die we hebben geholpen met hun klantenservice.
















Grote mate van ownership en getting things done mentaliteit. Maar wel vanuit de juiste samenwerking met anderen. Je voelt, ziet en merkt dat het werk in handen is van een betrouwbare, ervaren en gedegen consultant, die zowel op strategisch, tactisch en operationeel niveau weet wat er moet gebeuren en zorgt dat het gebeurt. Jullie blijven een mooie club!
Meedenkend, resultaatgericht, geen ‘nee’, maar ‘ja’
Customer Contact Company is een partij met veel kennis, ervaring en expertise binnen de klantcontact branch. Ze zijn kundig bij het linken en het inzetten van de juiste mensen op de juiste plek en denken daarnaast ongevraagd mee hoe je jouw klantenservice nog verder kunt optimaliseren.
Gericht op klantcontact
Van dagsturing tot teamcoaching
Onze trainingen bieden alles wat je nodig hebt om je klantenservice-afdeling optimaal te besturen. We leren je hoe je grip krijgt op processen, doelen stelt en je team richting geeft. Daarnaast helpen we je om coachingsgesprekken effectief te voeren en individuen én teams beter te begeleiden. Of je nu een ervaren manager bent of net begint in de wereld van klantcontact: onze trainingen geven je de tools om direct verschil te maken.
Download onze whitepaper
Onze tips voor succesvolle coachingsgesprekken
"*" indicates required fields
Flexibel
Op maat, op jouw locatie en onvergetelijk
Onze trainingen zijn altijd fysiek en vinden plaats op een locatie die jij kiest. Wij zorgen voor een setting waarin leren centraal staat. De modules roosteren we in wanneer het jullie past. En dan die onvergetelijke ervaring: onze actiegerichte teamcoaching op een zeilboot! Twee dagen op het water waar je leert èn samenwerkt op een hele nieuwe manier. Kortom: trainen met impact.
Veelgestelde vragen
Onze trainingen zijn bedoeld voor klantenservicemanagers en teammanagers, maar we zien ook vaak dat stafleden zoals WFM- of QM-specialisten veel nut halen uit het deelnemen aan de trainingen en dat dit wederzijds begrip en samenwerking in een team bevordert.
Graag zelfs! We trainen regelmatige managementteams van klantenservice afdelingen en zien dat dit ontzettend goed werkt. Niet alleen een waardevolle training, maar tegelijkertijd een stukje teambuilding. Na de training krijgen we terug dat teams meer samenwerken en elkaar helpen met het toepassen van de vaardigheden die ze hebben geleerd. In onze aanpak is ook ruimte voor deelname van stafleden die niet direct een team aansturen.
Absoluut! We passen de inhoud van de trainingen aan op de specifieke behoeften van jouw organisatie.
Ja, naast het trainen van hele teams – organiseren we regelmatig samengestelde trainingen met deelnemers van verschillende organisaties. Zo kun je ook eens sparren met vakgenoten en doe je bredere kennis op.
Ja, we geven onze trainingen op een locatie naar keuze – bij jou op kantoor of een externe locatie.
Mogen wij met je meedenken?
Wij geloven dat klantenservice leuk kan zijn. Het is onze passie, en we delen onze kennis met plezier. Met alle enthousiasme komen we bij je langs voor een vrijblijvend adviesgesprek. Het kost je alleen een kopje koffie!