Operationeel management
Haal alles uit je operatie
Samen bouwen aan sterke teams en effectieve processen

Operationeel management saai? Zeker niet! Bij ons draait het om grip krijgen op processen en teams, zodat alles loopt als een geoliede machine. Op topniveau. Met onze hulp haal je het maximale uit je mensen en processen. Daar plukken je klanten direct de vruchten van.
We zijn trots dat we in de afgelopen jaren mooie klanten hebben mogen helpen
















Onze focuspunten op het gebied
van operationeel management
Wij helpen je om overzicht en inzicht te krijgen in processen en prestaties. Samen brengen we structuur aan in jouw operatie. We maken een aanpak die jouw doelen ondersteunt, van korte termijn successen tot lange termijn strategieën. Met heldere KPI’s en duidelijke doelen. Met onze flexibele oplossingen kun je makkelijk inspelen op veranderingen en ben je klaar voor groei. Pakken we het samen aan?
Jouw mensen maken het verschil. Wij helpen je daarom een werkomgeving te creëren waar zij zich gewaardeerd voelen en hun talenten optimaal kunnen inzetten. Samen bouwen we aan een sterk fundament. We ondersteunen je bij het ontwikkelen van inspirerend leiderschap en zorgen dat iedereen zich onderdeel voelt van het grotere geheel. Samen maken we van jouw organisatie een plek waar mensen graag werken.
Onze teammanagers zijn experts in het leiden van klantcontactteams, zowel tijdelijk als voor langere tijd. Ze weten precies hoe een klantenservice-operatie werkt en kunnen snel schakelen in dynamische omgevingen. Met hun coachende stijl helpen ze teamleden groeien en weten teams gemotiveerd en betrokken te houden. Ze brengen structuur, overzicht en rust, zodat jouw teams het maximale uit zichzelf kunnen halen. Benieuwd hoe we dat doen?
Wij helpen je inzicht te krijgen in de vraag en het aanbod van capaciteit. Daarbij laten we je zien hoe technologie en data hierbij helpen. Onze aanpak maakt het effectief opvangen van pieken en dalen in het werk eenvoudig, waardoor je operatie flexibel en stabiel wordt. Samen ontwikkelen we roosters die efficiënt zijn èn draagvlak en tevredenheid creëren bij medewerkers.
"Customer Contact Company is een partij met veel kennis, ervaring en expertise binnen de klantcontact branch. Ze zijn kundig bij het linken en het inzetten van de juiste mensen op de juiste plek en denken daarnaast ongevraagd mee hoe je jouw klantenservice nog verder kunt optimaliseren."
Meer weten over hoe we Feenstra hebben geholpen?
Bekijk de volledige klantcaseGrote mate van ownership en getting things done mentaliteit. Maar wel vanuit de juiste samenwerking met anderen. Je voelt, ziet en merkt dat het werk in handen is van een betrouwbare, ervaren en gedegen consultant, die zowel op strategisch, tactisch en operationeel niveau weet wat er moet gebeuren en zorgt dat het gebeurt. Jullie blijven een mooie club!
Meedenkend, resultaatgericht, geen ‘nee’, maar ‘ja’
Medewerkers zijn kritisch op het uitvoeren van de opdracht en daarmee dus op het behalen van de doelen. Zij durven anderen aan te spreken om het resultaat te halen. Het zijn professionals in hun vakgebied, waarin zij ruimte bieden om hierover te sparren met onze medewerkers. Een 8 tot 5 mentaliteit is niet wat bij hen past; de flexibiliteit is groot.
Het meedenken en het managen van het team en collega's zonder daarbij de menselijke maat uit het oog te verliezen, zorgt voor een laagdrempelige samenwerking.
Hele fijne samenwerking! Professionele organisatie, know-how van klantcontacten en weten daardoor de juiste kandidaten te koppelen.
CCC heeft duidelijk een enorme schat aan ervaring binnen de kcc wereld. Voor sommige organisaties kan dit wellicht te snel gaan.
Tips voor het voeren van succesvolle coachingsgesprekken.
Lees meer over de vijf veelvoorkomende valkuilen tijdens coachingsgesprekken.
"*" indicates required fields
Op Maat
Elke organisatie is uniek. Daarom geloven we in maatwerk.
Ontdek wat jouw klantcontactorganisatie écht nodig heeft. Met veel plezier onderzoeken we samen waar kansen liggen en welke oplossingen het beste bij jullie doelen passen. Een aanpak perfect op maat, dus. Meer weten over hoe we dit bij jou kunnen doen? We komen graag langs voor een vrijblijvend adviesgesprek!
Zet de eerste stap naar een betere operatie
Of je nu een klein of groot contactcenter hebt, wij staan klaar om je te helpen. Neem contact met ons op en ontdek hoe we jouw klantcontactorganisatie kunnen optimaliseren, ongeacht de omvang van je team.
Mogen wij met jou meedenken?
Wij geloven dat klantenservice leuk kan zijn. Het is onze passie, en we delen onze kennis met plezier. Met alle enthousiasme komen we bij je langs voor een vrijblijvend adviesgesprek. Het kost je alleen een kopje koffie!
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.