Verander management
Verandering die werkt
Een pragmatische aanpak voor blijvende impact

Veranderen hoeft helemaal geen gedoe te zijn. Met onze no-nonsense aanpak zorgen we dat veranderingen haalbaar en blijvend zijn. Daarbij verliezen we kwaliteit en kennis geen seconde uit het oog.
We zijn trots dat we in de afgelopen jaren mooie klanten hebben mogen helpen
















Onze focuspunten op het gebied
van verandermanagement
Wij helpen je jouw organisatie zo in te richten dat processen soepel verlopen en teams optimaal samenwerken. Onze aanpak is praktisch en resultaatgericht. Samen zorgen we voor heldere afspraken, zodat iedereen weet wat de verwachtingen zijn. Zo maken we jouw klantcontactomgeving schaalbaar en creëren we samen een wendbare organisatie die klaar is voor succes. Benieuwd hoe wij samen je organisatie inrichten?
Wij helpen je onnodige klantcontacten te identificeren en te verminderen door de oorzaak aan te pakken. We richten ons op duurzame verbeteringen en maken elk contactmoment waardevol en relevant. Samen zorgen we dat jouw organisatie zich weer kan richten op wat echt telt: het oplossen van complexe vragen en uitstekende klantbeleving bieden. Klaar om je klantcontact te stroomlijnen?
Wij zorgen dat integraties en migraties soepel verlopen, zonder dat de operatie stil komt te liggen. Onze aanpak is gestructureerd en gefocust op een naadloze overgang voor jouw teams en klanten. Wij begeleiden elke stap en zorgen voor heldere communicatie. Onze expertise helpt je valkuilen te vermijden en snel resultaten te boeken. Wij willen oplossingen die nu en in de toekomst werken. Jij ook?
Met een sterke focus op continue verbetering helpen wij je kwaliteit waarborgen. Samen tillen we kennismanagement en kwaliteitsmonitoring naar een hoger niveau en maken jouw klantcontact elke dag een beetje beter. Onze aanpak begint bij heldere kwaliteitsnormen en slim monitoren. Jouw medewerkers staan centraal. We luisteren naar klantgesprekken en bepalen samen waar het beter kan en hoe. Samen de norm voor klantcontact overtreffen?
"Customer Contact Company is een partij met veel kennis, ervaring en expertise binnen de klantcontact branch. Ze zijn kundig bij het linken en het inzetten van de juiste mensen op de juiste plek en denken daarnaast ongevraagd mee hoe je jouw klantenservice nog verder kunt optimaliseren."
Meer weten over hoe we Feenstra hebben geholpen?
Bekijk de volledige klantcaseGrote mate van ownership en getting things done mentaliteit. Maar wel vanuit de juiste samenwerking met anderen. Je voelt, ziet en merkt dat het werk in handen is van een betrouwbare, ervaren en gedegen consultant, die zowel op strategisch, tactisch en operationeel niveau weet wat er moet gebeuren en zorgt dat het gebeurt. Jullie blijven een mooie club!
Meedenkend, resultaatgericht, geen ‘nee’, maar ‘ja’
Medewerkers zijn kritisch op het uitvoeren van de opdracht en daarmee dus op het behalen van de doelen. Zij durven anderen aan te spreken om het resultaat te halen. Het zijn professionals in hun vakgebied, waarin zij ruimte bieden om hierover te sparren met onze medewerkers. Een 8 tot 5 mentaliteit is niet wat bij hen past; de flexibiliteit is groot.
Het meedenken en het managen van het team en collega's zonder daarbij de menselijke maat uit het oog te verliezen, zorgt voor een laagdrempelige samenwerking.
Hele fijne samenwerking! Professionele organisatie, know-how van klantcontacten en weten daardoor de juiste kandidaten te koppelen.
CCC heeft duidelijk een enorme schat aan ervaring binnen de kcc wereld. Voor sommige organisaties kan dit wellicht te snel gaan.
Download onze whitepaper
Met 4 stappen naar een succesvol plan voor contactreductie
"*" indicates required fields
Onze aanpak
Samen vinden we de beste oplossing voor jouw organisatie.
Bij verandermanagement draait alles om een aanpak die past. We beginnen met luisteren. Dan analyseren we samen het probleem en werken we een praktische en haalbare oplossing uit. Volledig afgestemd op jouw doelen.
Start vandaag met de transformatie van morgen
Wij geloven dat verandering niet alleen doeltreffend, maar ook leuk kan zijn. Dit doen we niet alleen, maar samen met jouw team om te zorgen voor draagkracht en blijvend succes.
Mogen wij met je meedenken?
Wij geloven dat klantenservice leuk kan zijn. Het is onze passie, en we delen onze kennis met plezier. Met alle enthousiasme komen we bij je langs voor een vrijblijvend adviesgesprek. Het kost je alleen een kopje koffie!
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.