Kleine tot middelgrote klantenservices verdienen een unieke aanpak

Met jarenlange ervaring in organisaties van verschillend formaat, kennen wij de uitdagingen die jij tegenkomt als geen ander.

Ccc business lifestyle srgb 300dpi 2024 q4 mrg 0587 bewerkt

Direct meer weten?

Laat je gegevens achter en we nemen zsm contact met je op

"*" indicates required fields

We zijn trots dat we in de afgelopen jaren mooie klanten hebben mogen helpen

Onze klanten geven onze samenwerking gemiddeld een 9/10

Jaren ervaring in het MKB en grote organisaties met kleine klantenservices

Kleinere organisaties hebben unieke uitdagingen en kansen. Of je nu worstelt met overvolle inboxen, hoge werkdruk of het aantrekken van de juiste mensen: wij staan voor je klaar. Neem contact met ons op en ontdek hoe we samen jouw klantenservice naar een hoger niveau kunnen tillen.

Flexibele oplossingen

Onze aanpak past zich aan jouw organisatie aan. We werken met de middelen die jij beschikbaar hebt om de gestelde doelen te halen.

Toegang tot expertise

Wij bieden kennis en ervaring die soms lastig te krijgen is binnen een kleinere organisatie. Professionals met jaren praktijkervaring die precies weten hoe ze jouw uitdagingen kunnen aanpakken.

Training

Van het ontwikkelen van je team profiteren zij, maar ook je bedrijf! Help je team breder inzetbaar te zijn voor meer effectiviteit.

Resultaten op maat

Welk doel je ook wilt halen, wij denken met je mee hoe we dit het beste kunnen doen en wat jij nodig hebt.

Van uitdaging naar kans!

Gelukkig zijn jouw uitdagingen niet uniek

Kleinere organisaties kampen vaak met problemen die kleinere schaal met zich meebrengt. Er is geen WFM of afdeling Leren & Ontwikkelen die alles tot in de puntjes regelt. Je werkt waarschijnlijk wel met generalisten met een uitgebreid takenpakket!

Herken je deze uitdagingen?

  • Weinig inhouse specialisme en kennis.
  • Weinig verbetercapaciteit.
  • Moeite om zelf teams op te leiden.
  • Moeite met het werven van ervaren professionals.

Je bent zeker niet de enige! Wij helpen je om deze herkenbare knelpunten om te zetten in kansen, met praktische oplossingen die werken voor jouw organisatie.

Mogen wij met je meedenken?

Wij geloven dat klantenservice leuk kan zijn. Het is onze passie, en we delen onze kennis met plezier. Met alle enthousiasme komen we bij je langs voor een vrijblijvend adviesgesprek. Het kost je alleen een kopje koffie!