Ons kernteam

Mensen die weten hoe je het verschil maakt

Ccc business lifestyle srgb 300dpi 2024 q4 mrg 1065

Geen uitdaging is te gek voor onze Meesters in klantcontact. Met jaren ervaring en passie voor klantcontact weten we dat klantenservice leuk kan zijn. Van medewerker tot directie, wij werken in alle lagen van de organisatie. We nemen een frisse blik en een flinke portie energie mee om jou en je team naar het volgende niveau te helpen. We tackelen de uitdagingen van vandaag, en spotten de kansen van morgen.

Robbert Wierema

Partner

Een people manager in hart en nieren met een grote affiniteit voor groepsprocessen en medewerkersontwikkeling.

Robbert is zeer succesvol als project- en lijnmanager in customer contact centers. Zijn vermogen om teams te smeden in combinatie met een groot organiserend talent, zijn energie en een nimmer aflatend doorzettingsvermogen zijn van grote waarde in grootschalige veranderprojecten. Robbert is in zijn vrije tijd een gepassioneerd zeiler.

Read more

Alexander Hamel

Partner

Met een brede ervaring in de telecombranche werd Alexander, als directielid van T-Mobile Nederland, gegrepen door het belang en de uitdaging van klantcontact.

Alexander is een vernieuwer met een grote betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers. Zijn strategisch inzicht zorgt voor succesvolle resultaten in waste call reductie programma’s en zijn operationele kennis wordt gekenmerkt door project- en programma management bij integraties van T-Mobile & Orange, Ziggo & UPC. Alexanders passies buiten het werk zijn zeilen, golfen en koken.

Read more
Ditte Vellema Partner Customer Contact Company

Ditte Vellema

Partner

Ditte staat bekend om haar transformerende en mensgerichte aanpak. Haar strategische visie en vermogen om klantgerichte oplossingen te ontwerpen en implementeren maken haar breed inzetbaar voor onze klanten en prospects.

In haar vrije tijd besteedt Ditte graag tijd met haar gezin en vrienden, geniet ze van koken en goede wijn, en ontspant ze met snowboarden en duiken. Deze passies helpen haar de balans tussen werk en privé perfect te houden en brengen extra inspiratie in haar professionele leven.

Read more

Anke Lutz

Consultant

Vanaf haar 22ste levensjaar heeft Anke zowel binnen het contact center als daarbuiten leidinggevende posities bekleed waarbij ze op natuurlijke wijze leiding neemt binnen het team.

Dit doet zij door medewerkers centraal te stellen en ruimte te geven zodat zij hun werk op een hoog kwaliteitsniveau zelfstandig kunnen uitvoeren. Daarnaast excelleert ze op het gebied van proces optimalisatie en combineert ze haar kennis van Lean en Six Sigma met haar pragmatische en no-nonsense aanpak. Anke geniet van het maken van mooie reizen, zeilen, duiken en salsa dansen.

Read more

Amien Ghardi

Business Development

Amien Ghardi is verantwoordelijk voor business development binnen ons dynamische team. Met een passie voor het creëren van waardevolle klantrelaties en een sterke focus op resultaatgerichtheid, zet hij zich in om onze ambities en die van onze klanten te verwezenlijken.

Zijn ondernemende geest en uitgebreide netwerk stellen hem in staat om kansen te identificeren en te benutten in een steeds veranderende markt. Door zijn analytische vaardigheden genereert hij inzichten die ons helpen om strategische beslissingen te nemen. Buiten zijn professionele leven is Amien een enthousiaste hardloper en tennisser. Deze hobby’s helpen hem niet alleen om fit te blijven, maar versterken ook zijn doorzettingsvermogen en teamgeest.

Read more

Kishan Goedan

Consultant

Als oud-Coolblue’er heeft Kishan altijd één belangrijke vraag in gedachten: wat vindt de klant hiervan?

In combinatie met zijn commerciële drive en creativiteit leidt dat tot oplossingen waar zowel organisaties als klanten blij van worden. Dankzij jarenlange ervaring als leider in snelgroeiende organisaties en zijn scherpe oog voor kwaliteit en talent, weet Kishan hoe hij succesvolle afdelingen kan inrichten en ontwikkelen. In zijn vrije tijd geniet Kishan van reizen, wint hij elke filmquiz en verdiept hij zich graag in de ontwikkelingen van de mens in relatie tot de technologie van de toekomst.

Read more

Ylaine Noël

Teammanager

Ylaine is een ervaren Teammanager en een proactieve projectmanager met een sterke focus op resultaat.

Zij heeft een uitgebreide kennis op het gebied van coaching, financiële dienstverlening, procesverbetering, verandermanagement en communicatieve vaardigheden. Tijdens haar carrière heeft zij de kans gehad om veel projecten op verschillende gebieden uit te voeren. Dit geeft haar de mogelijkheid om te begrijpen hoe elke afdeling binnen de organisatie werkt en wat de beste manieren zijn om samen te werken.

Read more

Björn van de Voorde

Consultant

Björn heeft ruime ervaring in het leiden van contact centers, met bewezen resultaten bij gerenommeerde bedrijven zoals Douwe Egberts, Xerox en ABN AMRO.

Gecombineerd met zijn achtergrond in Change Management en HR, maakt dit hem een waardevolle partner voor organisaties die streven naar duurzame verbetering en hoogwaardig klantcontact. Hij spreekt zowel de taal van de vloer als de boardroom, en slaagt erin om deze met elkaar te verbinden. Met een gezonde dosis ambitie en humor staat hij dagelijks klaar om de klantenservice naar nieuwe hoogten te tillen. Naast werk en gezin is Björn gepassioneerd over verduurzaming en vind je hem het liefst onder water op zoek naar spectaculaire duik-ervaringen.

Read more

Emma Krijnen

Consultant

De ervaring in klantcontact bij een snelgroeiend bedrijf zoals Coolblue en bij een gevestigd bedrijf zoals Albert Heijn combineert Emma door pragmatische en schaalbare oplossingen in te zetten.

Emma heeft niet alleen binnen klantcontact ervaring, maar ook in het schaalbaar maken van logistieke processen en teams. Naast operatie en procesverbetering heeft ze ruime ervaring binnen customer journeys en experience waar het verbeteren van klanttevredenheid centraal staat. Elke dag een stap zetten om een proces of afdeling te verbeteren waar niet alleen de medewerkers van profiteren maar juist ook de klant. Naast werk houdt ze er van om bezig te zijn met eten, maar ook de handen uit de mouwen te steken met klussen.

Read more

Naomi van Weelden

Consultant

Het motto van Naomi is ‘Waardevolle verbetering, met lol en lef’. In haar werk kijkt zij altijd naar mogelijkheden om dingen beter, slimmer, anders te doen.

Daarbij maakt Naomi gebruik van haar brede ervaring op het gebied van klantcontact en verandermanagement in de financiële dienstverlening, de logistiek en de overheid. Ze daagt mensen graag uit om out-of-the box te denken. En besteedt graag aandacht aan hun groei en ontwikkeling. Naomi houdt van lezen, bordspellen spelen en snorkelen in de Rode zee.

Read more

Joeri Hartmans

Consultant Digital

Joeri heeft voordat hij bij Customer Contact Company begon 10 jaar bij ABN AMRO gewerkt en daar flink wat ervaring opgedaan in klantenservice en digitale klantcontactkanalen.

Hij weet precies hoe je klant- en bedrijfswensen vertaalt naar effectieve bedieningsconcepten, en gebruikt hiervoor de nieuwste innovaties zoals Generatieve AI. Buiten het werk om geniet Joeri van tijd met zijn gezin, familie en vrienden door te brengen. Daarnaast houdt hij als oud hotello en bourgondiër van gastronomie in welke vorm dan ook. Qua sport probeert hij fit te blijven door te kickboksen en hard te lopen. Als laatste maakt reizen met zijn geliefden zijn vrije tijd compleet.

Read more
Joep de Jong Consultant Customer Contact Company

Joep de Jong

Consultant

Vanaf het begin van zijn carrière is Joep gegrepen door “klantenservice”. Zijn zes jaar werkervaring in Suriname – voor een groot Nederlands contactcenter – hebben hem zowel zakelijk als persoonlijk gevormd.

Wat hem drijft: mensen en teams helpen om samen het beste uit zichzelf te halen. Altijd met een heldere structuur als fundament. Voor hij bij Customer Contact Company startte, werkte Joep als Head of Operations bij 5CA. Daar was hij verantwoordelijk voor internationale klanten in de gaming-industrie en volop betrokken bij innovaties op het snijvlak van gaming en service. In zijn vrije tijd kijkt hij graag voetbal, staat hij regelmatig op de padelbaan en probeert hij zijn golfspel te verbeteren – met wisselend succes, maar altijd met enthousiasme.

Read more

Is klantcontact jouw passie?

Wordt onderdeel van ons team

Wij zijn altijd op zoek naar mensen die samen met ons impact willen maken op klantenservice in Nederland. Wil jij ontdekken of er een match is? Kijk verder naar onze vacatures!