Zeilen en zeker wedstrijdzeilen is een krachtige metafoor voor de aansturing en continue verbetering van het contact center. We zetten koers naar een doel en doen alles wat in ons vermogen ligt om dat doel te realiseren en het liefste als eerste te finishen. Die strijd speelt zich niet alleen af op het water, maar begint al bij de voorbereiding.
Operational Excellence betekent dat de boot volledig zeilklaar is, en de crew idem dito. We trainen frequent, en kijken waar het beter of anders kan. We kennen de concurrentie en weten wat hun zwakke punten zijn.
Tijdens de wedstrijd blijven we alert en sturen we voortdurend bij, op basis van informatie uit veel verschillende bronnen. We communiceren ons suf. Zijn er obstakels, dan proberen we tussen de klippen door te zeilen. En als het tegenzit, zetten we alle zeilen bij, we gaan scherp aan de wind zeilen of proberen het beter, anders of slimmer te doen. Na elke race evalueren we en vieren de successen.
We gebruiken de boot niet alleen met ons eigen team. Jaarlijks organiseren wij voor onze klanten een zeilevenement ‘de Spring Cup’, zodat onze klanten ook kunnen ervaren wat wedstrijdzeilen doet voor een team. Daarnaast wordt de boot gebruikt voor de training ‘Actiegericht Teamcoachen’.
Wij geloven ook sterk in het ontwikkelen van talent en daarom ondersteunen wij Daphne van der Vaart, een jonge Laser zeilster met olympische ambitie.
Team Customer Contact Company
Net als bij zeilen, heeft iedereen zijn rol en kwaliteit in het team. En ieder beseft dat je de race alleen kunt winnen als je optimaal samenwerkt en elkaar aanvult en versterkt. Dat lukt als je bereid bent te blijven leren en jezelf en elkaar te blijven verbeteren.
Met ons team van experts zitten we nooit stil en zijn we altijd op zoek naar mensen om kennis mee uit te wisselen.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Functioneel
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistieken
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.