Advies & consultancy
Samen de juiste koers bepalen voor succesvol klantcontact

Hulp nodig bij het bepalen van een nieuwe strategie, het analyseren van een situatie of probleem of bij het nemen van een beslissing over verandering? Customer Contact Company heeft veel praktijkervaring en levert echte experts. Je medewerkers staan altijd centraal, we bedenken pragmatische oplossingen, kijken verder dan de oorspronkelijke vraag en verzorgen een concreet stappenplan voor implementatie. Dat we ook nog graag uitvoeren. Resultaat gegarandeerd.
Lange termijn visie en strategie
Wij formuleren samen met jou een lange termijn visie en strategie op basis van de huidige situatie en omgevingsfactoren. Met focus op de medewerkers en praktische oplossingen.
360° inzicht
Van top tot teamvloer. Met onze zelfontwikkelde 360° ISM-scan analyseren we jouw klantcontactorganisatie. Het resultaat: inzichten die leiden tot concrete verbeterpunten.
Slimmer klantcontact met contactanalyse
Minder onnodig contact, meer waardevolle interactie. Met onze contactanalyse onderzoeken we klantinteracties. Zo ontdekken we kansen voor efficiënter èn leuker klantcontact.
Van advies naar implementatie
We geven niet alleen advies, we kunnen het ook uitvoeren. Door onze ervaring in interim management helpen we je verbeterpunten concreet te implementeren.
Keertje koffie drinken?
Zo begon het ook voor de vele bedrijven die we hebben geholpen met hun klantenservice.
















Grote mate van ownership en getting things done mentaliteit. Maar wel vanuit de juiste samenwerking met anderen. Je voelt, ziet en merkt dat het werk in handen is van een betrouwbare, ervaren en gedegen consultant, die zowel op strategisch, tactisch en operationeel niveau weet wat er moet gebeuren en zorgt dat het gebeurt. Jullie blijven een mooie club!
Customer Contact Company is een partij met veel kennis, ervaring en expertise binnen de klantcontact branch. Ze zijn kundig bij het linken en het inzetten van de juiste mensen op de juiste plek en denken daarnaast ongevraagd mee hoe je jouw klantenservice nog verder kunt optimaliseren.
Meedenkend, resultaatgericht, geen ‘nee’, maar ‘ja’
360 scan
Inzicht in het totaalplaatje met onze ISM-scan
Waar staat je organisatie nu? Waar kun je het meeste winnen? Met onze ISM-scan (Inspiring Stepstone Model) brengen we jouw klantcontactorganisatie van top tot teamvloer in kaart. Je krijgt een concreet overzicht van verbeterpunten plús advies op maat om jouw klantcontact efficiënter, effectiever en klantgerichter te maken. Meer weten?
Download onze whitepaper
Met 4 stappen naar een succesvol plan voor contactreductie
"*" indicates required fields
Stem van de klant
Contactanalyses voor efficiënter klantcontact
Niemand wordt blij van:
- Overbodige gesprekken
- Herhaalverkeer
- Onduidelijkheden
Jij niet en je klanten niet. Tijdens onze contactanalyses duiken we twee dagen lang samen met jou in het klantcontact van jouw organisatie en ontdekken we hoe het beter kan. We vertellen je graag meer over onze aanpak!
Veelgestelde vragen
Dit zien we vaker! Je weet dat er genoeg potentie ligt, maar hebt hulp nodig om dit te uit te stippelen. Uiteraard kunnen we in een vrijblijvend adviesgesprek daar met je over sparren. Voor een uitgebreider advies zouden we je een 360 scan aanbevelen. Aan het einde heb je een concreet overzicht met praktische verbeterpunten waar je direct mee aan de slag kunt.
Tijdens onze ISM-scan gaan we in gesprek met alle lagen van je klantcontactorganisatie, van directie tot medewerker. We brengen de huidige situatie in kaart, identificeren knelpunten en leggen kansen bloot. Met onze uitgebreide ervaring in verschillende type bedrijven en afdelingen van elk formaat, weten wij met welke aanpassingen jij het meeste resultaat kunt boeken. Je ontvangt een concreet overzicht met praktische verbeterpunten waarmee je direct aan de slag kunt.
In twee dagen tijd duiken we samen met jouw organisatie in het klantcontact van jouw organisatie. Niet alleen klantenservice, maar juist de afdelingen die invloed hebben op de klantvragen. Denk daarbij aan marketing, finance of de logistieke afdelingen die direct impact hebben op de klant. We luisteren of lezen meer dan 500 contacten! Zo krijgen de deelnemers echt een goed beeld van waar klanten tegen aan lopen en wat zij eraan kunnen doen om dit te voorkomen. Uiteraard levert dit een mooie dataset op waar we mee aan de slag kunnen om de eerste quick wins te signaleren.
Ja! Naast adviseren kunnen we ook helpen bij de uitvoering. Onze interim managers staan klaar om verbeteringen concreet te implementeren en te borgen binnen je organisatie.
Wij adviseren over alles op het gebied van klantcontact. Denk hierbij aan o.a. organisatie-inrichting, contactreductie, procesoptimalisatie, kwaliteits- en kennismanagement, digitalisering en systeemimplementaties.
Mogen wij met je meedenken?
Wij geloven dat klantenservice leuk kan zijn. Het is onze passie, en we delen onze kennis met plezier. Met alle enthousiasme komen we bij je langs voor een vrijblijvend adviesgesprek. Het kost je alleen een kopje koffie!
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.