Advies & consultancy

Samen de juiste koers bepalen voor succesvol klantcontact

Ccc business lifestyle srgb 300dpi 2024 q4 mrg 0287

Hulp nodig bij het bepalen van een nieuwe strategie, het analyseren van een situatie of probleem of bij het nemen van een beslissing over verandering? Customer Contact Company heeft veel praktijkervaring en levert echte experts. Je medewerkers staan altijd centraal, we bedenken pragmatische oplossingen, kijken verder dan de oorspronkelijke vraag en verzorgen een concreet stappenplan voor implementatie. Dat we ook nog graag uitvoeren. Resultaat gegarandeerd.

Lange termijn visie en strategie

Wij formuleren samen met jou een lange termijn visie en strategie op basis van de huidige situatie en omgevingsfactoren. Met focus op de medewerkers en praktische oplossingen.

360° inzicht

Van top tot teamvloer. Met onze zelfontwikkelde 360° ISM-scan analyseren we jouw klantcontactorganisatie. Het resultaat: inzichten die leiden tot concrete verbeterpunten.

Slimmer klantcontact met contactanalyse

Minder onnodig contact, meer waardevolle interactie. Met onze contactanalyse onderzoeken we klantinteracties. Zo ontdekken we kansen voor efficiënter èn leuker klantcontact.

Van advies naar implementatie

We geven niet alleen advies, we kunnen het ook uitvoeren. Door onze ervaring in interim management helpen we je verbeterpunten concreet te implementeren.

Keertje koffie drinken?

Zo begon het ook voor de vele bedrijven die we hebben geholpen met hun klantenservice.

Neem contact op

360 scan

Inzicht in het totaalplaatje met onze ISM-scan

Waar staat je organisatie nu? Waar kun je het meeste winnen? Met onze ISM-scan (Inspiring Stepstone Model) brengen we jouw klantcontactorganisatie van top tot teamvloer in kaart. Je krijgt een concreet overzicht van verbeterpunten plús advies op maat om jouw klantcontact efficiënter, effectiever en klantgerichter te maken. Meer weten?

Download onze whitepaper

Met 4 stappen naar een succesvol plan voor contactreductie

"*" indicates required fields

Pawel czerwinski 0xccpibl3m unsplash

Stem van de klant

Contactanalyses voor efficiënter klantcontact

Niemand wordt blij van:

  • Overbodige gesprekken
  • Herhaalverkeer
  • Onduidelijkheden

Jij niet en je klanten niet. Tijdens onze contactanalyses duiken we twee dagen lang samen met jou in het klantcontact van jouw organisatie en ontdekken we hoe het beter kan. We vertellen je graag meer over onze aanpak!

Veelgestelde vragen

Dit zien we vaker! Je weet dat er genoeg potentie ligt, maar hebt hulp nodig om dit te uit te stippelen. Uiteraard kunnen we in een vrijblijvend adviesgesprek daar met je over sparren. Voor een uitgebreider advies zouden we je een 360 scan aanbevelen. Aan het einde heb je een concreet overzicht met praktische verbeterpunten waar je direct mee aan de slag kunt.

Tijdens onze ISM-scan gaan we in gesprek met alle lagen van je klantcontactorganisatie, van directie tot medewerker. We brengen de huidige situatie in kaart, identificeren knelpunten en leggen kansen bloot. Met onze uitgebreide ervaring in verschillende type bedrijven en afdelingen van elk formaat, weten wij met welke aanpassingen jij het meeste resultaat kunt boeken. Je ontvangt een concreet overzicht met praktische verbeterpunten waarmee je direct aan de slag kunt.

In twee dagen tijd duiken we samen met jouw organisatie in het klantcontact van jouw organisatie. Niet alleen klantenservice, maar juist de afdelingen die invloed hebben op de klantvragen. Denk daarbij aan marketing, finance of de logistieke afdelingen die direct impact hebben op de klant. We luisteren of lezen meer dan 500 contacten! Zo krijgen de deelnemers echt een goed beeld van waar klanten tegen aan lopen en wat zij eraan kunnen doen om dit te voorkomen. Uiteraard levert dit een mooie dataset op waar we mee aan de slag kunnen om de eerste quick wins te signaleren.

Ja! Naast adviseren kunnen we ook helpen bij de uitvoering. Onze interim managers staan klaar om verbeteringen concreet te implementeren en te borgen binnen je organisatie.

Wij adviseren over alles op het gebied van klantcontact. Denk hierbij aan o.a. organisatie-inrichting, contactreductie, procesoptimalisatie, kwaliteits- en kennismanagement, digitalisering en systeemimplementaties.

Mogen wij met je meedenken?

Wij geloven dat klantenservice leuk kan zijn. Het is onze passie, en we delen onze kennis met plezier. Met alle enthousiasme komen we bij je langs voor een vrijblijvend adviesgesprek. Het kost je alleen een kopje koffie!