360 scan
Benieuwd naar de gezondheid van jouw klantenservice?

De 360 Scan is een uitgebreide evaluatie van je klantenservice. We brengen de prestaties van je klantcontact in kaart en identificeren zowel sterke punten als verbeterpunten. Hiervoor gebruiken we het door ons ontwikkelde Inspiring-Stepstone Model (ISM). Dit model kent 6 aandachtsgebieden die samen bepalen hoe een klantcontactorganisatie is ingericht.
Grondige analyse van je klantenservice
We beoordelen de organisatie op meer dan 100 punten en vergelijken dit met de best-in-class prestaties. Zo komen we per aandachtsgebied tot een score. Op basis van dit inzicht bepalen we samen wat verbeterd of geoptimaliseerd gaat worden.
We kijken naar jouw unieke situatie
Elke klantenservice organisatie is uniek. Daarom bepalen we samen hoe belangrijk elk van de 6 resultaatsgebieden van het ISM-model is. Ook houden we rekening met jouw situatie bij het formuleren van de sterke en zwakke punten.
Heldere uitkomsten met vervolgstappen
Het resultaat van de 360 Scan is een gedetailleerd rapport met concrete inzichten en aanbevelingen die rekening houden met jouw unieke situatie; en vervolgstappen met een plan van aanpak voor de implementatie van die aanbevelingen.
Wat zijn de uitkomsten?
Het resultaat van de 360 Scan is een gedetailleerd rapport met concrete inzichten, zoals
- De overall performance van de organisatie, rekening houdend met de gekozen focus en bedrijfsstrategie.
- De performance op elk van de 6 resultaatsgebieden van het ISM Model.
- Onze observaties in de vorm van sterke en zwakke punten per resultaatsgebied inclusief een toelichting.
- Aanbevelingen voor verbeteringen en veranderingen, rekening houdend met het unike karakter van jouw organisatie.
- Vervolgstappen inclusief een plan van aanpak voor de implementatie van de voorgestelde verbeteringen.
Klaar om je klantenservice naar een hoger niveau te tillen?
Laat ons je helpen met een grondige 360 Klantcontact Scan. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij je kunnen helpen om je klantcontact te optimaliseren.
- Een vrijblijvend gesprek om je specifieke situatie te bespreken
- Arcu est tellus molestie amet non quam
- Enim ultricies neque habitant volutpat
"*" indicates required fields
Twijfel je nog? Vele klanten begonnen met onze 360 Scan
Onze klanten geven onze samenwerking gemiddeld een 9/10
Veelgestelde vragen
Allereerst onderzoeken we in hoeverre je organisatie de medewerkers/adviseurs in staat stelt om hun werk met ‘Nadat de interviews zijn afgenomen, we hebben meegekeken met de medewerkers en de relavante documentatie is ontvangen duurt het 2 weken voordat we de rapportage gereed hebben.Passie en Vakmanschap’ te doen. Vervolgens kijken we of de ‘Basis op orde’ is: zijn de belangrijkste processen en systemen aanwezig en goed ingericht t.b.v. de bereikbaarheid en juiste informatieverschaffing. We bekijken in hoeverre je organisatie is ingericht om klanten optimale service te bieden, oftewel ‘Pleasure to Serve’ en ‘Klant centraal’. Ook kijken we naar de commerciële functie van je organisatie, hoe zit het met ‘Waardecreatie’? En tot slot in hoeverre je bent ingericht op Continu verbeteren.
Nadat de interviews zijn afgenomen, we hebben meegekeken met de medewerkers en de relavante documentatie is ontvangen duurt het 2 weken voordat we de rapportage gereed hebben.
We bepalen samen met jou hoe belangrijk elk van de 6 resultaatsgebieden van het door ons gebruikte ISM model is. Daarnaast houden we bij het formuleren van de sterke en zwakke punten, en het advies rekening met de specifieke situatie van jouw organisatie.
Dit kunnen wij doen omdat alle medewerkers van Customer Contact Company ‘meesters in klantcontact’ zijn met niet alleen diepgaande kennis en ervaring in meerdere organisaties, maar ook mensen die pragmatische oplossingen aandragen.
Omdat elke klantenservice uniek is, hebben wij geen vastgestelde prijs.
Neem contact met ons op, dan bespreken we jouw situatie en ontvang je van ons je eigen, uniek op jou afgestemde, voorstel!