
De 7 stappen voor een goede klachtenafhandeling
Mijn twee passies gastvrijheid en klachtmanagement kwamen laatst mooi samen toen wij eindelijk weer eens een date night hadden. Mijn initiële ervaringen waren slecht en toch...
De inrichting van de insourcing van het klantcontact van Vodafone Thuis werd door het project team van Customer Contact Company verzorgd. Het takenpakket was als volgt verdeeld over de 4 consultants:
De klantenservice van Vodafone Thuis is volgens de Customer Contact Company visie geïmplementeerd en ingericht. Hierdoor werden de volgende resultaten behaald:
“Dankzij een zeer goede samenwerking met Customer Contact Company is de insourcing van klantcontact voor Vodafone Thuis een groot succes geworden. Met name de mensgerichte doeltreffende aanpak vanuit Customer Contact Company heeft hier een grote rol in gespeeld. Er stond een krachtig team met alle kwaliteiten die benodigd waren, waarbij persoonlijk sparren altijd mogelijk was. Dit heb ik naast vele andere zaken als zeer prettig ervaren. De visie van Customer Contact Company is dan ook nog altijd terug te vinden in het fundament van het eindproduct.”
Eric Dijksma, Operations Manager Fixed