
Boot van de zaak
Waarom? Daarom! “Waarom heeft Customer Contact Company een wedstrijdzeiljacht?” Dit is een vraag die regelmatig aan ons wordt gesteld. Het antwoord bestaat uit meerdere delen. Een...
Als onderdeel van de centralisatie beweging binnen Rabobank is het project Centrale Ondersteuning Zakelijk (COZ) opgericht om alle back office activiteiten van zakelijke klanten van de lokale banken over te zetten naar een centrale organisatie. De werkzaamheden, en daar waar mogelijk de medewerkers, werden geplaatst binnen de afdeling Betalen & Sparen of Financieren. Voor Betalen & Sparen betrof het 230 arbeidsplaatsen verdeeld over 2 locaties en 3 afdelingen. Customer Contact Company heeft de projectmanager geleverd voor de afdeling Betalen & Sparen bij de start van het project. Na de initiële opstart zijn de werkzaamheden verschoven naar het aandachtsgebied Personeel waarbij de twee andere projectleiders de focus hadden op de interne Rabobank organisatie.
De volgende resultaten zijn behaald samen met het projectteam waarvan Customer Contact Company één van de drie projectmanagers voor Betalen & Sparen heeft geleverd: