Over Swiss Sense:

Swiss Sense is in 2006 opgericht door de familie Diks, die al meer dan 100 jaar met hart en ziel bedden ontwerpt, produceert, verkoopt en levert. Met ruim 100 eigen winkels, in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk én een online shop, is Swiss Sense een toonaangevende speler op de Europese markt op het gebied van slaapcomfort.

Swiss Sense heeft Customer Contact Company gevraagd haar te ondersteunen met de volgende onderdelen:

Customer Service Strategie Europa

Swiss Sense had een globale servicestrategie ontwikkeld. Customer Contact Company heeft ondersteunt bij het verder ontwikkelen, aanscherpen en vertalen van deze strategie.

ISM Scan

Swiss Sense heeft Customer Contact Company gevraagd om een scan uit te voeren naar de performance van de huidige customer service operatie. Deze scan is uitgevoerd en had als resultaat een aanbeveling om een aantal verbeteringen door te voeren.

Wij hebben Swiss Sense mogen ondersteunen bij de volgende verbeteringen vanuit de ISM Scan. De overige verbetervoorstellen heeft Swiss Sense in eigen regie opgepakt.

Opleidingen en Kennismanagement:

Customer Contact Company heeft een project manager geleverd voor de verbetering van de kennisbank en opleidingen. In korte tijd zijn de opleidingen verbeterd en is er een nieuw framework en proces opgestart voor het verbeteren van de kennisbank.

Interim WFM Management:

Customer Contact Company heeft een interim WFM manager geleverd die het WFM proces en de WFM organisatie heeft verbeterd. Te beginnen met het forecast proces tot en met verbetering van de dagsturing.

Waste Contact meting

Door middel van een tweedaagse waste contact pressure cooker is voor Swiss Sense vastgesteld wat het percentage waste contacten is, wat het percentage herhaalverkeer is en welke processen deze waste contacten veroorzaken. In deze sessie is een aantal quick-wins geformuleerd en is Swiss Sense met een eigen procesteam gestart met het implementeren van de verbeteringen.