Innovatie
Klantcontact van morgen, vandaag toegepast
AI en self-service waar klanten én teams blij van worden

Innovatie klinkt gaaf, maar hoe maak je het praktisch? Daar helpen wij bij! Of het nu gaat om digitalisering, AI of slimme self-service oplossingen, samen verbeteren we de klantervaring en maken we processen efficiënter en leuker. Met échte, realistische, resultaten. Zin in de toekomst? Wij ook!
We zijn trots dat we in de afgelopen jaren mooie klanten hebben mogen helpen
















Onze focuspunten op het gebied
van innovatie
Samen creëren we slimme self-service-oplossingen waarmee jouw klanten de mogelijkheid hebben om snel en gemakkelijk antwoorden te vinden. We helpen je met de juiste balans tussen technologie en persoonlijke interactie. Door self-service op de juiste manier in te zetten, daalt de werkdruk in jouw team en stijgt de klanttevredenheid. Klaar om van self-service een succesverhaal te maken?
Wij adviseren en begeleiden je bij het implementeren van technologie die écht werkt voor jouw organisatie. Onze aanpak is praktisch: geen ingewikkelde plannen, maar direct toepasbare oplossingen gebaseerd op een gedegen plan. AI kan daarbij worden ingezet om klantcontact nog foutlozer en persoonlijker te maken. Samen zorgen we ervoor dat jouw organisatie vooroploopt in innovatie. Laten we het samen aanpakken!
"Customer Contact Company is een partij met veel kennis, ervaring en expertise binnen de klantcontact branch. Ze zijn kundig bij het linken en het inzetten van de juiste mensen op de juiste plek en denken daarnaast ongevraagd mee hoe je jouw klantenservice nog verder kunt optimaliseren."
Meer weten over hoe we Feenstra hebben geholpen?
Bekijk de volledige klantcaseZeer positieve samenwerking met Customer Contact Company. Dankzij hun duidelijke communicatie, proactieve houding en combinatie van People Management en Change vaardigheden zijn change taken effectief en versneld opgepakt. Een waardevolle aanvulling op elk team.
Grote mate van ownership en getting things done mentaliteit. Maar wel vanuit de juiste samenwerking met anderen. Je voelt, ziet en merkt dat het werk in handen is van een betrouwbare, ervaren en gedegen consultant, die zowel op strategisch, tactisch en operationeel niveau weet wat er moet gebeuren en zorgt dat het gebeurt. Jullie blijven een mooie club!
Meedenkend, resultaatgericht, geen ‘nee’, maar ‘ja’
Medewerkers zijn kritisch op het uitvoeren van de opdracht en daarmee dus op het behalen van de doelen. Zij durven anderen aan te spreken om het resultaat te halen. Het zijn professionals in hun vakgebied, waarin zij ruimte bieden om hierover te sparren met onze medewerkers. Een 8 tot 5 mentaliteit is niet wat bij hen past; de flexibiliteit is groot.
Het meedenken en het managen van het team en collega's zonder daarbij de menselijke maat uit het oog te verliezen, zorgt voor een laagdrempelige samenwerking.
Hele fijne samenwerking! Professionele organisatie, know-how van klantcontacten en weten daardoor de juiste kandidaten te koppelen.
CCC heeft duidelijk een enorme schat aan ervaring binnen de kcc wereld. Voor sommige organisaties kan dit wellicht te snel gaan.
Onze samenwerking met Feenstra
Klantenservice op topsport-niveau
"*" indicates required fields
Innovatie die werkt
Het juiste middel om je doel te bereiken.
Innovatie zien wij als een manier om impact te maken. Of het nu gaat om AI-oplossingen, chatbots of self-service portals, wij helpen je kiezen wat echt waarde toevoegt voor je klanten en je organisatie. Meer weten over onze aanpak?
Zet de eerste stap naar een future-proof klantenservice
Digitalisering, self-service en AI kunnen je klantcontact niet alleen efficiënter, maar ook leuker maken voor zowel klant als medewerker. Benieuwd hoe jij dit praktisch inzet binnen jouw organisatie zonder je medewerker uit het oog te verliezen? Neem contact met ons op en we denken graag mee over de volgende stap!
Mogen wij met jou meedenken?
Wij geloven dat klantenservice leuk kan zijn. Het is onze passie, en we delen onze kennis met plezier. Met alle enthousiasme komen we bij je langs voor een vrijblijvend adviesgesprek. Het kost je alleen een kopje koffie!
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.