Ditte Vellema gestart als partner bij Customer Contact Company
Customer Contact Company, toonaangevend op het gebied van interim-management, consultancy, managementtraining en innovatieve-oplossingen in Klantenservice, verwelkomt met enthousiasme Ditte Vellema als nieuwe partner binnen het bedrijf. Met haar rijke ervaring in de wereld van customer experience (CX) en haar passie voor het vak, zal Ditte een belangrijke rol spelen in het versterken en vernieuwen van onze dienstverlening.
Ditte Vellema heeft een indrukwekkende carrière opgebouwd met leiderschapsposities bij onder meer Uitblinqers, Webhelp/SNT en SNS Bank, en staat bekend om haar transformerende en mensgerichte aanpak. Haar strategische visie, kennis over wat echt werkt in een klantenservice omgeving, en vermogen om klantgerichte oplossingen te ontwerpen, bouwen en implementeren sluiten naadloos aan bij het team van Customer Contact Company. Haar komst bij Customer Contact Company markeert een spannende fase van groei en innovatie.
Ditte verklaart: “Bij Customer Contact Company vind ik een omgeving waar de klant altijd centraal staat, en waar de betekenis van klantcontact naar een hoger niveau wordt getild. Ik kijk ernaar uit om mijn passie voor het vak en mijn ervaring te delen met dit enthousiaste team.”
De toevoeging van Ditte Vellema aan ons team is in lijn met onze toewijding om onze klanten te helpen om klantenservice niet alleen nog veel beter, maar vooral ook leuk te maken. Haar creatieve denkwijze, brede kennis van ons vakgebied, opdrachtgever-centrische benadering en pragmatische aanpak passen perfect bij onze merkbelofte: Meesters in klantcontact.
“We zijn heel enthousiast dat Ditte zich bij ons heeft aangesloten,” zeggen Alexander Hamel en Robbert Wierema. “Haar bevlogenheid en uitgebreide expertise binnen de sector geven ons de nodige versterking om onze klanten nog beter van dienst te zijn en bieden de basis voor verdere groei. En bovendien is het een heel leuk mens, iemand die goed in ons team past!”
Over ons:
Customer Contact Company staat al meer dan 15 jaar bekend om haar deskundigheid in de klantcontactbranche. Met een passie voor het vak en de mens centraal, biedt een team van bevlogen professionals met jarenlange praktijkervaring in ‘het vak’ oplossingen op het gebied van interim management, advies & consultancy, en op maat gemaakte trainingen — altijd met oog voor innovatie en verbeterde resultaten.